Szukaj

Informacje o Opel Insignia I Hatchback OPC Facelifting

Lata produkcji: 2013 – 2016
Segment: Klasa średnia
Produkowana w latach 2008-2016 pierwsza generacja Opla Insignii zastąpiła w gamie niemieckiej marki modele Vectra oraz Signum. Pierwowzorem koncepcyjnym modelu były prototypy o nazwie Insignia Concept (rok 2003) oraz GTC Concept (rok 2007). Opel Insignia został zaprojektowany przez Marka Adamsa oraz Malcolma Warda, a zbudowany został na platformie podłogowej GM Epsilon II, tak jak blisko z nim spokrewniony Chevrolet Malibu ósmej generacji. Opel Insignia I zdobył tytuł European Car Of The Year w roku 2009. Auto przeszło facelifting w roku 2013, natomiast w 2015 dokonano drobniejszej modernizacji.
czytaj więcej
Powagosław

Tytuł Samochodu Roku to nie przypadek. Opel zrobił naprawdę wiele, by Insignia wyróżniała się w specyficznej klasie D. Efekt jest znakomity.

~Powagosław
Luzacjusz

Podobno nawet parasol raz w roku wystrzeli. Ale Insignią Opel od razu wystrzelił wszystkich niedowiarków daleko w kosmos. To prawdopodobnie najładniejszy samochód spośród tych, których nie chciałbym mieć. Ot, dużo szacunku zamiast pustego pożądania.

~Luzacjusz

Opel Insignia I Hatchback OPC Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Åšrednica zawracania 10,9 m
Długość 4842 mm
Szerokość 1858 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2084 mm
Wysokość 1498 mm
Rozstaw osi 2737 mm
Rozstaw kół - przód 1587 mm
Rozstaw kół - tył 1590 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1470 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 530 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1017 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1003 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1895 mm
Maksymalna ładowność 537 kg
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg
Åšrednie spalanie dla Opel Insignia I Hatchback OPC Facelifting
13,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

13,0
Opel Insignia I
Hatchback OPC Facelifting 2.8 V6 Turbo ECOTEC 325KM 239kW
Cześć Wszystkie wyniki uzyskane ze stacji paliw: nalanie do pełna, jazda, nalanie do pełna, obliczenie spalania. Średnie maksymalne spalanie (miasto 100%): korki, klimatyzacja, normalne ruszanie spod świateł, jazda w trybie NORMALNYM Średnie minimalne spalanie (miasto 50% trasa 50%): klimatyzacja, normalne ruszanie i uzyskiwanie zadanej prędkości, jazda w trybie NORMALNYM, od czasu do czasu szybszy odcinek do 160km/h Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe na długiej trasie (trasa 100%): klimatyzacja, normalne ruszanie i uzyskiwanie zadanej prędkości, jazda w trybie NORMALNYM. Jazda głównie z prędkością 110km/h (około 75%), szybsze odcinki z prędkością 160km/h (10%), wolniejsze odcinki 70km/h (10%), poruszanie się po mieście 30km/h (5%) Auto z przebiegiem 47kkm, skrzynia automatyczna, opony 255/35/20 Michelin Pilot. Paliwo na jakim porusza się auto to Verva 98, Olej używany w aucie to Motul 300V 0w40 + 0,5l Millitec-1 wymieniany co 10kkm. Pierwsze OPC jakie udało się kupić i pierwszy automat. Wygląd, dźwięk (wydech standardowy, odczucia w kabinie) wrażenia z jazdy naprawdę ekstra. Po przesiadce z diesla 150KM .... inny świat. Największy minus to mały zbiornik paliwa, Niestety, ale 70 litrów to trochę mało; 500km na zbiorniku trochę denerwuje. Skrzynia automatyczna mogłaby trochę płynniej pracować. Z usterek póki co to rozładowana bateria w kluczyku. Fotele Recaro bardzo wygodne i tak naprawdę jedyne które pasują do wnętrza wg mnie. Patrząc na koszty eksploatacji w ciągu miesiąca to robiąc 1500km w miesiącu oraz doliczając obsługę, tj. olej i filtry wychodzi jakieś 1200zł. (bez robocizny za wymianę oleju i zakup opon) Z kosztowniejszych rzeczy które czekają w niedalekiej przyszłości to wymiana dynamiczna oleju w skrzyni na 60kkm (olej + robocizna) ok.1800zł, wymiana oleju w haldexie na 60kkm (olej + filtr + uszczelka + robocizna) 700zł. Jeśli ktoś się waha między dieslem 195KM, a benzyną 260KM lub 325KM to zdecydowanie polecam benzynę, ponieważ: 1. Silnik V6 (inna elastyczność względem R) 2. Napęd 4x4 3. Bardzo udana i wytrzymała konstrukcja, rozwinięcie silnika 2.8 z Vectry C 4. Możliwość założenia LPG Można by wiele napisać o tym aucie, ale polecam się nim po prostu.... przejechać i sprawdzić czy auto pasuje do naszych potrzeb i jest tym czego poszukiwaliśmy :)

Usterki Opel Insignia I

Liczba wpisów: 27
A16let odciecie mocy, blad pedały gazu
  • Opel Insignia I Sports Tourer
  • instalacja elektryczna
  • 170 tys. km
2010 a16let pojawiał sie czasami błąd (ograniczenie mocy, skontaktuj sie z serwisem) od wczoraj blad jest cały czas auto jeździ bez turbo. Pod kompem (blad pedały gazu) przerabial to ktos? Do wymiany caly pedal czy moze jednak jakas pierdola? - pedal wymieniony na nowy ori Bella - bylo ok po jakims czasie znowu pojawił sie blad - brak kompa w weekend by sprswdzic czy nadal to samo dopiero jutro -czy szukanie braku styku na w co w nadkolu od kierowcy ma sens tak jak to bywało w astrach? Dziekuje za pomoc
Problem rozwiÄ…zany
1 komentarz
Awaria sprzęgła
  • Opel Insignia I Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOFLEX 140KM 103kW 2013-2015
  • ukÅ‚ad napÄ™dowy
  • 66 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 9
Nie 0
Awaria sprzęgła - wyciek z wysprzęglika, sprzęgło zaczęło ślizgać przy przebiegu ok 48kkm. Serwis nie reagował. Do przebiegu 66kkmkKilkanaście razy sprzęgło ślizgało po szybkiej redukcji i przyspieszaniu. Dwa razy sprzęgło zostało w podłodze, aż do momentu gdy sprzęgło tak ślizgało że z trudnością dojechałem 6km do domu. W końcu okazało pedał wpadł w podłogę, przypalona tarcza, przegrzany dwumas, zniszczony wysprzęglik. Niestety jako wada nie zostało uznane, bo w rzekomo w systemie sewrisu Opla nie zgłaszałem tej wady wcześniej. W dwóch z ośmiu Insignii w naszej flocie pojawił się ten sam problem jeden z przebiegiem 81kkm drugi przy 120kkm.
3 komentarze
Skrzynia biegów M32
  • Opel Insignia I Sports Tourer 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW 2009-2011
  • ukÅ‚ad napÄ™dowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 2
M32 manualna 6 biegowa, słynie z usterek. Warto zwrócić uwagę na stan skrzyni, pracę bez stuków szumów, skakanie lewarka zmiany biegów przy dodawaniu puszczaniu gazu, warto o nią dbać. Używać biegów odpowiednio. Wymienić olej - ja wymieniłem na Fuchs,kultura pracy sie lekko poprawiła. Lewarek mi skacze na 1 i 5 (na razie delikatnie) biegu wiec remont skrzyni bedzie konieczny jeśli problemy się pogłębią. Do tego przesmarowałem mechanizm lewarka po zdjęciu osłonki ze skajki ,białym smarem -chodzi delikatniej. Do tego 1 i R mają opory na zimno- po rozgrzaniu jest ok.
1 komentarz
Opel Insignia I Hatchback OPC Facelifting