Szukaj

Informacje o Opel Insignia I Country Tourer

Lata produkcji: 2013 – 2016
Segment: Klasa średnia
Produkowana w latach 2008-2016 pierwsza generacja Opla Insignii zastąpiła w gamie niemieckiej marki modele Vectra oraz Signum. Pierwowzorem koncepcyjnym modelu były prototypy o nazwie Insignia Concept (rok 2003) oraz GTC Concept (rok 2007). Opel Insignia został zaprojektowany przez Marka Adamsa oraz Malcolma Warda, a zbudowany został na platformie podłogowej GM Epsilon II, tak jak blisko z nim spokrewniony Chevrolet Malibu ósmej generacji. Opel Insignia I zdobył tytuł European Car Of The Year w roku 2009. Auto przeszło facelifting w roku 2013, natomiast w 2015 dokonano drobniejszej modernizacji.
czytaj więcej
Powagosław

Tytuł Samochodu Roku to nie przypadek. Opel zrobił naprawdę wiele, by Insignia wyróżniała się w specyficznej klasie D. Efekt jest znakomity.

~Powagosław
Luzacjusz

Podobno nawet parasol raz w roku wystrzeli. Ale Insignią Opel od razu wystrzelił wszystkich niedowiarków daleko w kosmos. To prawdopodobnie najładniejszy samochód spośród tych, których nie chciałbym mieć. Ot, dużo szacunku zamiast pustego pożądania.

~Luzacjusz

Opel Insignia I Country Tourer – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Åšrednica zawracania 10,9 m
Długość 4920 mm
Szerokość 1856 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2084 mm
Wysokość 1526 mm
Rozstaw osi 2737 mm
Rozstaw kół - przód 1587 mm
Rozstaw kół - tył 1590 mm
Prześwit 170 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1530 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 540 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1030 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1086 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1908 mm
Wysokość progu załadowczego 670 mm
Drzwi tylne - wysokość 684 mm
Maksymalna ładowność 597 kg
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg
Ogólna ocena
4,2 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Skrzynia biegów
Åšrednie spalanie dla Opel Insignia I Country Tourer
10,0
l/100 km
7,2 – 8,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,4
Opel Insignia I
Country Tourer 2.0 CDTI BiTurbo Ecotec 195KM 143kW
Auto na pusto waży 2079kg, DMC 2455kg... Dynamika podobna jak zwykłej Insignii 170 koni w automacie. Jedna stabilność prowadzenia a zwłaszcza przy ciągnięciu przyczepy realnej wagi 1300kg bez porównania, pod tym względem bije także passata alltrack czy audi A6 allroada. Passat sztywny i skacze na dziurach, audi nadsterowne na łukach... Opel to taki toporny czołg którego da się w pełni wyczuć
8,1
Opel Insignia I
Country Tourer 2.0 CDTI BiTurbo Ecotec 195KM 143kW
Wersja 4x4 . Są to wyniki z odczytu komputera pokładowego. Średnia z 20 tyś km. (nie kasowałem licznika) wynosi 8.0. Jazda mieszana z przewagą trasy autostradowej (codzienne dojazdy po 20 km w każdą stronę). Krótkotrwała jazda dynamiczna w mieście może podnieść wynik do ponad 9 litrów.
7,2
Opel Insignia I
Country Tourer 2.0 CDTI Ecotec 163KM 120kW
Spalanie o 1 l mniejsze niż poprzednia wersja ( 160 km ) 2011, dynamika taka sama, prowadzenie bez zarzutu, jeżdżę dość dynamicznie ale bez szaleństwa - raczej szybciej poza miastem.Na autostradzie niemcy - przy prędkości 150 spalanie 7.5, powyżej idzie w górę - dla 180 ok 8 - 8,4 L. W mieście przy oszczędnej jeździe - ok 7,2. Średnia za 6- tys km 60%miatso/40% trasa 7.2 L. Uważam wynik za przyzwoity biorąc pod uwagę dużą masę pojazdu.

Usterki Opel Insignia I

Liczba wpisów: 27
A16let odciecie mocy, blad pedały gazu
  • Opel Insignia I Sports Tourer
  • instalacja elektryczna
  • 170 tys. km
2010 a16let pojawiał sie czasami błąd (ograniczenie mocy, skontaktuj sie z serwisem) od wczoraj blad jest cały czas auto jeździ bez turbo. Pod kompem (blad pedały gazu) przerabial to ktos? Do wymiany caly pedal czy moze jednak jakas pierdola? - pedal wymieniony na nowy ori Bella - bylo ok po jakims czasie znowu pojawił sie blad - brak kompa w weekend by sprswdzic czy nadal to samo dopiero jutro -czy szukanie braku styku na w co w nadkolu od kierowcy ma sens tak jak to bywało w astrach? Dziekuje za pomoc
Problem rozwiÄ…zany
1 komentarz
Awaria sprzęgła
  • Opel Insignia I Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOFLEX 140KM 103kW 2013-2015
  • ukÅ‚ad napÄ™dowy
  • 66 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 9
Nie 0
Awaria sprzęgła - wyciek z wysprzęglika, sprzęgło zaczęło ślizgać przy przebiegu ok 48kkm. Serwis nie reagował. Do przebiegu 66kkmkKilkanaście razy sprzęgło ślizgało po szybkiej redukcji i przyspieszaniu. Dwa razy sprzęgło zostało w podłodze, aż do momentu gdy sprzęgło tak ślizgało że z trudnością dojechałem 6km do domu. W końcu okazało pedał wpadł w podłogę, przypalona tarcza, przegrzany dwumas, zniszczony wysprzęglik. Niestety jako wada nie zostało uznane, bo w rzekomo w systemie sewrisu Opla nie zgłaszałem tej wady wcześniej. W dwóch z ośmiu Insignii w naszej flocie pojawił się ten sam problem jeden z przebiegiem 81kkm drugi przy 120kkm.
3 komentarze
Skrzynia biegów M32
  • Opel Insignia I Sports Tourer 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW 2009-2011
  • ukÅ‚ad napÄ™dowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 2
M32 manualna 6 biegowa, słynie z usterek. Warto zwrócić uwagę na stan skrzyni, pracę bez stuków szumów, skakanie lewarka zmiany biegów przy dodawaniu puszczaniu gazu, warto o nią dbać. Używać biegów odpowiednio. Wymienić olej - ja wymieniłem na Fuchs,kultura pracy sie lekko poprawiła. Lewarek mi skacze na 1 i 5 (na razie delikatnie) biegu wiec remont skrzyni bedzie konieczny jeśli problemy się pogłębią. Do tego przesmarowałem mechanizm lewarka po zdjęciu osłonki ze skajki ,białym smarem -chodzi delikatniej. Do tego 1 i R mają opory na zimno- po rozgrzaniu jest ok.
1 komentarz
Opel Insignia I Country Tourer