Szukaj

Informacje o Opel Frontera B Standard 3.2 V6 205KM 151kW 1998-2004

Lata produkcji: 1998 – 2004
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od 1998 do 2004 roku
Pojemność skokowa 3165 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 205 KM (151 kW) przy 5400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 290 Nm przy 3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 93,4 x 77 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 4
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria

Wybrane oceny

4,9
~Michał
Opel Frontera B
Standard 3.2 V6 205KM 151kW
Po latach jestem zaskoczony tym autem. Mimo obaw przed zakupem zostałem miło zaskoczony na przełomie 7lat i 110tys km. Auto ogarnąłem serwisowo po zakupie. I corocznie tylko serwisowałem. Odpalało przy -30 i +35, nigdy nie zrobiło niespodzianki, dawało frajdę z jazdy codziennej i wyjazdowej. Naprawdę wszechstronne auto 4x4 za niewielkie pieniądze. Silnik 3,2v6 205kM, automat, 4x4, reduktor, elektryka szyby, dach, skóra, podgrzewane fotele, komputer pokładowy, wspomaganie hydrauliczne, dobre zawieszenie, wyciszenie, prostota. Może wnętrze mało finezyjne ale jak na także czasy standard natomiast ergonomia wzorowa.
4,9
~Robert
Opel Frontera B
Standard 3.2 V6 205KM 151kW
Dla mnie auto doskonałe wobec moich oczekiwań. Oczywiście są minusy ale ogólnie jest godne polecenia. Użytkowałem je jako auto na trasy, wycieczki z rodziną i dojazdy do pracy. Takie codzienne auto z charakterem. W teren raczej rekreacyjnie drogi szutrowe, leśne, łąki. Czasem przejazd przez jakieś błotko na leśnej drodze czy pole ale bez topienia i męczenia. Służyło mi dzielnie i miło je wspominam do dziś nawet czasem brakuje mi go. Porostu wsiadało się i jechało :) nie nastręczał jakiś tam problemów. Odpalał zawsze nawet przy -32C jak i przy +40C. Użytkując go cywilnie na drogach niema miejsca żeby się zakopać czy nie wyjechać. W terenie to nie czołg ale też daje radę i jak kierowca ma technikę i umiejętności to sobie sprawnie poradzi.
4,1
~Przemek
Opel Frontera B
Standard 3.2 V6 205KM 151kW
Tani w zakupie , średni w eksploatacji, wrażenia z jazdy FENOMENALNE ! Jest to najlepszy samochód jaki miałem do tej pory , a miałem ich parę i osobowki i terenowe. Silnik v6 pięknie mruczy pod maską, radio nie Jest potrzebne wcslenw tym samochodzie. Prędkość maksymalna to ok 190km/h więc nie Jest zła, ale tym samochodem tak szybko się nie jeździ. Do 100km/h jest wystarczająco i bardzo cicho. Zawieszenie jest bardzo fajne płynnie wybiera dziury i nierówności. Automat nie wiem czy jest Isuzu czy opla ale jest naprawdę pod wrażeniem pracy w tak starym i terenowym samochodzie Na 5 !
Średnie spalanie dla Opel Frontera B Standard 3.2 V6 205KM 151kW 1998-2004
14,4
l/100 km
15,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

15,1
Opel Frontera B
Standard 3.2 V6 205KM 151kW
Zacznę od tego że jeżdzenie na codzień autem terenowym mija się z sensem życia,bo spalanie jest bezsensownie duże a nic nie daje w zamian poza tym że siedzisz wyżej niż inni. W trasie przy prędkości ok 100km/h udało mi sie zrobić 11,5lpg ale przy wyższych prędkościach jazda róznież mija się z celem bo spalanie rośnie wywołane wspołczynnikiem oporu powietrza równemu kioskowi ruchu. W trybie mieszanym wyjdzie około 15 lpg w lecie. W zimie korzystanie z 4x4 na okrągło odpada bo spalanie wyniosłoby ponad 20. Ogólnie przy swojej masie i pojemności nie jest to dużo jednak względem osiągów to porażka,bo od 100km/h auto już jest słabe. Ogólnie nie polecam jako jedyne auto do poruszania się na codzień bo koszty za duże.
15,6
Opel Frontera B
Standard 3.2 V6 205KM 151kW
Powiem tak, w długie trasy nie jeździłem tym samochodem na pusto. Jeżeli chodzi o ciąganie przyczep kampingowych to nie polecam. Spalanie minimum 22 litry i strasznie się grzeje w górach. Oczywiście mówie o dużej ponad 7m przyczepie. Silnik w takich warunkach to grzejnik. Śmiałem się że smaochód ma podgrzewaną podłoge bo tak ciągnie że głowa mała. I chłodzenie bardzo źle zrobione. ALE Jeżeli chodzi o normalna jazde bez przyczepy to bajka, w terenie jest idealny za takie pieniądze nie znajdzie leprzego.
15,0
Opel Frontera B
Standard 3.2 V6 205KM 151kW
jak ktoś chce tanio to niech kupi malucha. Trzeba się liczyć z kosztami. Ja mam frotkę zagazowaną więc latam za rozsądne pieniądze. (spalanie podaje dla LPG) W mieście i w korkach 17-18 l/100km na trasie 12l/100 mi średnio wychodzi 15-16l/100km Bardzo droga wymiana rozrządu, ok 2 000 zł, ale to w końcu silnik isuzu. dobrze że nie trzeba tego robić za często. W porównaniu do zwykłego auta trzeba liczyć się z większym kosztem części i robocizny ale znowu bez przesady. Silnik jest drogi w naprawach, cała reszta w normie, np. koszt wszystkich tarcz+klocki (zamienniki) to około 600 zł
Opel Frontera B Standard