Jeśli chodzi o wybór silnika, to najlepiej, żebyście się zastanowili w jaki sposób chcecie auta używać. Podstawowy motor benzynowy ma 1.0l pojemności i 60KM. Nie jest okazją cenową, a sprawdzi się wyłącznie w mieście, choć w tych większych z kilkupasmowymi jezdniami pewnie zwariujecie, bo auto rozpędza się do prędkości większych niż 60km/h w kilka lat. Dużo lepszy jest 1.2l 80KM lub 1.4 90KM – ten drugi ma trochę lepszą charakterystykę pracy. Lubi wysokie obroty, ale nie tak jak 1.2l, który praktycznie nie może się bez nich obejść, jeśli przyjdzie wam skorzystać z dostępnej mocy. Diesle, nad którymi warto się zastanowić są dwa. 1.3CDTI 90KM jest trochę głośny i ma w początkowym zakresie obrotów wyczuwalną turbodziurę, do której trzeba się przyzwyczaić. Za to spisze się w mieście i ostatecznie też w trasie. Mocniejszy 1.7CDTI o mocy 125KM też na niskich obrotach nie będzie zachwycony tym, że chcecie żeby się trochę wysilił, ale gdy przekroczy 2000 – 2200 obr./min. to zrobi się ciekawie. Niestety – tani nie jest.