Szukaj

Informacje o Opel Astra L Sports Tourer

Lata produkcji: 2022 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowany od roku 1991, model z segmentu C (niższa klasa średnia), jest jednym z najbardziej popularnych aut kompaktowych na świecie i, zaraz po modelu Corsa – największym sukcesem rynkowym niemieckiej marki – do dnia dzisiejszego znalazł ponad 12 milionów nabywców. Astra w gamie Opla stała się następcą modelu Kadett i wyprodukowanie go było jednym z największych i najkosztowniejszych projektów w dziejach niemieckiego producenta – zaangażował on do pracy nad tym modelem ponad 8 tysięcy ekspertów. W przeciągu pięciu już generacji Opla Astry model był oferowany w różnych wersjach nadwoziowych – jako trzy- i pięciodrzwiowy hatchback, sedan, kombi, a także liftback, coupe oraz kabriolet. Piąta generacja modelu (Opel Astra K) sprzedawana jest od roku 2015. Na innych rynkach auto dostępne jest pod markami Vauxhalla, Saturna, Chevroleta, Buicka i Holdena.
czytaj więcej
Powagosław
Opel podąża za niemiecką filozofią w projektowaniu samochodów, która głosi, że jeśli coś nie jest zepsute, to nie ma potrzeby tego naprawiać. Astrę jedynie stylistycznie podrasowano, co, biorąc pod uwagę bardzo udany projekt modelu „J”, przynajmniej dziś wydaje się słusznym krokiem. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto owszem zgrabne jak modelki Victoria’s Secret, ale… To nowa generacja czy facelifting? I druga sprawa – słyszę, że Astra puka do segmentu premium. No jasny gwint, z całym szacunkiem, ale jak tak dalej pójdzie to niedługo nawet Dacia ogłosi, że już nie robi tanich, popularnych aut, tylko gadżety dla indywidualistów. ~Luzacjusz

Opel Astra L Sports Tourer – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Nowy Opel Astra

Cena od: 116 950 PLN
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,7 m
Promień skrętu 5,35 m
Długość 4642 mm
Szerokość 2062 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1860 mm
Wysokość 1443 mm
Rozstaw osi 2732 mm
Rozstaw kół - przód 1551 mm
Rozstaw kół - tył 1546 mm
Zwis przedni 906 mm
Zwis tylny 1004 mm
Prześwit 136 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1634 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 597 l
Wysokość progu załadowczego 599 mm
Ogólna ocena
3,7 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 40% / przeciw: 60%

Zalety

+ Układ jezdny + Ergonomia + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,4
~Zbyszek
Opel Astra L
Sports Tourer 1.2 Turbo 130KM 96kW
Opel Astra 1.2 130 . Autem bardzo przyjemnie się jeździ. Automat bardzo dobrze zmienia biegi. Wnętrze bardzo ładne. Zegary ciekawe auto z zewnątrz ciekawe posiadam wersje combi tzn. sports tourer.. ale minus za silnik z paskiem rozrządu w kąpieli oleju. Strzępiacy się pasek powoduje dużo kłopotów. Olej rozcieńczany przez benzynę wpływa na pasek. Kupiłem auto pod wpływem opini naszych dziennikarzy którzy najpierw chwalili sam silnik rozdawali nagrody później po okresie 2 lub 3 lat zmienili zdanie uznając ten silnik za najgorszy. Bardzo mało widać opli L na ulicach . O czymś to świadczy.
2,6
~Tomasz
Opel Astra L
Sports Tourer 1.5 Diesel 130KM 96kW
Proszę naprawdę się dobrze zastanowić przed zakupem. Auto kusi ceną i dobrym wyposażeniem, fajnie wygląda i dobrze się jeździ - DOPÓKI JEŹDZI! Nie polecę już żadnego auta grupy Stellantis, bo nawet serwisy mają już dość polityki Stellantisa jako gwaranta i dostawcy części zamiennych. Auto po naprawdę drobnej kolizji stoi już ponad 2 miesiące w serwisie, bo... Stellantis nie ma podstawowych części zamiennych. I nie potrafią się określić kiedy te części będą w ogóle dostępne. Dotyczy podstawowych elementów, a nie jakiejś wyszukane części z rzadko spotykanego wyposażenia dodatkowego. Wcześniej już też stało 2 miesiące, bo tyle trwały przepychanki odnośnie naprawy gwarancyjnej (i jak się później okazało, pewnie też dlatego, że nie było części zamiennych). To jest jakaś kpina i powinien się tym zająć UOKiK. Auto w leasingu niespełna rok, łącznie 4 miesiące już stał w serwisie, raty trzeba płacić, a Stellantis nie poczuwa się do niczego.
3,1
~Paweł Dorawa
Opel Astra L
Sports Tourer 1.5 Diesel 130KM 96kW
Przestrzegam przed zakupem tego auta. Nie z powodu tego że same auto jest złe, tylko z powodu podejścia Opla/Stellantisa jako gwaranta. Odebrałem z salonu w piątek, a w poniedziałek wysadziło mi dach panoramiczny. Opel nie chce uznać naprawy gwarancyjnej, pisząc że wada powstała z winy użytkownika. Pani z działu reklamacji, po kilkukrotnych żądaniu ode mnie uzasadnienia decyzji, czy opinii rzeczoznawcy, napisała dosłownie "zachęcamy do skorzystania z polisy AC" i odsyła do serwisu, który absolutnie nie jest zdania że wada powstała z mojej winy. Kierownik serwisu przesłał mi wiadomości wysłane do Opel Polska (Stellantis) i w żadnym miejscu nie stwierdził że winę ponosi użytkownik, a wręcz wskazuje moje przypuszczenia. Polisa AC nie jest od usuwania wad fabrycznych! Samochód 2,5 godziny stał pod firmą, na dozowanym terenie, w dość mocno nasłonecznionym miejscu. Dach wysadziło do góry, tak jakby spowodowały to jakieś naprężenia wewnętrzne (wada samego szyberdachu, montażu, albo co gorsza karoserii). Brak jakichkolwiek śladów na zewnątrz, czy wewnątrz, które sugerowałyby uszkodzenie mechaniczne, np próbę włamania. Mam zdjęcie wykonane przed otwarciem i zamknięciem drzwi, na którym popękane kawałki hartowane szyby są właściwie na swoim miejscu, tylko dach jest pęknięty i wybrzuszony do góry ok. 15cm od drzwi kierowcy. Po otwarciu i normalnym zamknięciu drzwi cześć popękanych kawałków szkła wpadła do środka auta (więc co by się stało przy jakimś uderzeniu?). Nie polecam również wyboru Stellantis Financial Services do finansowania auta, bo o ile wszystko było załatwione ekspresowo, o tyle po szkodzie zostawia się klienta kompletnie samemu sobie.
Opel Astra L Sports Tourer