Szukaj
REKLAMA

Informacje o Opel Astra L

Lata produkcji: 2021 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowany od roku 1991, model z segmentu C (niższa klasa średnia), jest jednym z najbardziej popularnych aut kompaktowych na świecie i, zaraz po modelu Corsa – największym sukcesem rynkowym niemieckiej marki – do dnia dzisiejszego znalazł ponad 12 milionów nabywców. Astra w gamie Opla stała się następcą modelu Kadett i wyprodukowanie go było jednym z największych i najkosztowniejszych projektów w dziejach niemieckiego producenta – zaangażował on do pracy nad tym modelem ponad 8 tysięcy ekspertów. W przeciągu pięciu już generacji Opla Astry model był oferowany w różnych wersjach nadwoziowych – jako trzy- i pięciodrzwiowy hatchback, sedan, kombi, a także liftback, coupe oraz kabriolet. Piąta generacja modelu (Opel Astra K) sprzedawana jest od roku 2015. Na innych rynkach auto dostępne jest pod markami Vauxhalla, Saturna, Chevroleta, Buicka i Holdena.
czytaj więcej
Powagosław
Opel podąża za niemiecką filozofią w projektowaniu samochodów, która głosi, że jeśli coś nie jest zepsute, to nie ma potrzeby tego naprawiać. Astrę jedynie stylistycznie podrasowano, co, biorąc pod uwagę bardzo udany projekt modelu „J”, przynajmniej dziś wydaje się słusznym krokiem. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto owszem zgrabne jak modelki Victoria’s Secret, ale… To nowa generacja czy facelifting? I druga sprawa – słyszę, że Astra puka do segmentu premium. No jasny gwint, z całym szacunkiem, ale jak tak dalej pójdzie to niedługo nawet Dacia ogłosi, że już nie robi tanich, popularnych aut, tylko gadżety dla indywidualistów. ~Luzacjusz
NA ŻYWO

Nowy Opel Astra

Cena od: 111 950 PLN

Oceny Opel Astra L

Liczba ocen: 11
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(64%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Ergonomia + Układ jezdny

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

3,5
~D
Opel Astra L
Hatchback 1.2 Turbo 130KM 96kW
Samochód po okresie gwarancyjnym częściej stoi w serwisie niż gdziekolwiek indziej. Przy przebiegu 40 tys. km miał zmieniony czujnik ciśnienia oleju, pasek rozrządu i akumulator. Przy 44 tys. trafił do ASO na 4 miesiące z usterką skrzyni biegów. Po odbiorze auta z ASO i przejechaniu 120 km (!) samochód z powrotem trafił do ASO na lawecie- usterka silnika. Cieszę się, że to nie jest moje prywatne auto tylko flotowe. Żałuję bardzo ponieważ ogólnie samochód bardzo lubię, naprawdę fajnie się nim jeździ. Niestety jest tak awaryjne, że to jest aż nieprawdopodobne.
4,4
~Zbyszek
Opel Astra L
Sports Tourer 1.2 Turbo 130KM 96kW
Opel Astra 1.2 130 . Autem bardzo przyjemnie się jeździ. Automat bardzo dobrze zmienia biegi. Wnętrze bardzo ładne. Zegary ciekawe auto z zewnątrz ciekawe posiadam wersje combi tzn. sports tourer.. ale minus za silnik z paskiem rozrządu w kąpieli oleju. Strzępiacy się pasek powoduje dużo kłopotów. Olej rozcieńczany przez benzynę wpływa na pasek. Kupiłem auto pod wpływem opini naszych dziennikarzy którzy najpierw chwalili sam silnik rozdawali nagrody później po okresie 2 lub 3 lat zmienili zdanie uznając ten silnik za najgorszy. Bardzo mało widać opli L na ulicach . O czymś to świadczy.
2,6
~Tomasz
Opel Astra L
Sports Tourer 1.5 Diesel 130KM 96kW
Proszę naprawdę się dobrze zastanowić przed zakupem. Auto kusi ceną i dobrym wyposażeniem, fajnie wygląda i dobrze się jeździ - DOPÓKI JEŹDZI! Nie polecę już żadnego auta grupy Stellantis, bo nawet serwisy mają już dość polityki Stellantisa jako gwaranta i dostawcy części zamiennych. Auto po naprawdę drobnej kolizji stoi już ponad 2 miesiące w serwisie, bo... Stellantis nie ma podstawowych części zamiennych. I nie potrafią się określić kiedy te części będą w ogóle dostępne. Dotyczy podstawowych elementów, a nie jakiejś wyszukane części z rzadko spotykanego wyposażenia dodatkowego. Wcześniej już też stało 2 miesiące, bo tyle trwały przepychanki odnośnie naprawy gwarancyjnej (i jak się później okazało, pewnie też dlatego, że nie było części zamiennych). To jest jakaś kpina i powinien się tym zająć UOKiK. Auto w leasingu niespełna rok, łącznie 4 miesiące już stał w serwisie, raty trzeba płacić, a Stellantis nie poczuwa się do niczego.
Opel Astra L