Szukaj

Informacje o Opel Astra G Kombi 1.7 TD 68KM 50kW 1998-2000

Lata produkcji: 1998 – 2000
Segment: Niższa klasa średnia
Sprzedaż drugiej generacji Opla Astry (zwanej Astrą G – zgodnie z porządkiem alfabetu) ruszyła w 1998 r. Model ten względem poprzednika charakteryzował się masywniejszą i nowocześniejszą sylwetką, a także większymi wymiarami, co przełożyło się na sporą ilość miejsca wewnątrz pojazdu. Opel Astra G była także dostępny w wariancie coupe, który tak jak kabriolet zaprojektowali styliści z Bertone. Wraz z pojawieniem się na rynku trzeciej generacji Astry w 2004 roku, produkcja Astry II została przeniesiona do Gliwic (auto oferowane było wówczas jako Opel Astra Classic II).
czytaj więcej
Powagosław
Opel podąża za niemiecką filozofią w projektowaniu samochodów, która głosi, że jeśli coś nie jest zepsute, to nie ma potrzeby tego naprawiać. Astrę jedynie stylistycznie podrasowano, co, biorąc pod uwagę bardzo udany projekt modelu „J”, przynajmniej dziś wydaje się słusznym krokiem. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto owszem zgrabne jak modelki Victoria’s Secret, ale… To nowa generacja czy facelifting? I druga sprawa – słyszę, że Astra puka do segmentu premium. No jasny gwint, z całym szacunkiem, ale jak tak dalej pójdzie to niedługo nawet Dacia ogłosi, że już nie robi tanich, popularnych aut, tylko gadżety dla indywidualistów. ~Luzacjusz
Produkowany od 1998 do 2000 roku
Pojemność skokowa 1700 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 68 KM (50 kW) przy 4500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 132 Nm przy 2400 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 22,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 82,5 x 79,5 mm
Typ wtrysku pośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
3,6 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 43% / przeciw: 57%

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Karoseria

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Silnik - Bezawaryjność (poważne usterki)
Średnie spalanie dla Opel Astra G Kombi 1.7 TD 68KM 50kW 1998-2000
6,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,6
Opel Astra G
Kombi 1.7 TD 68KM 50kW
Jeżdzę 50% po mieście i 50% po trasie. Zima cykl mieszany i dogrzewanie auta średnia 5,10-5,20 l/100 km. Pozostałe miesiące średnia wychodzi 4,58-4,70 l/100km. Ale zaznaczam że jeżdzę ekonomicznie 70-110 km/h, spokojna jazda. Przy ciężkiej nodze będzie 0,5 l więcej ale to i tak mało. Do tego tanie części i bezawaryjność. Niesamowite przy dzisiejszych cenach paliwa. Przejechałem 210.000 km(ogółem przejechało 300.000 i jeżdzi dalej) i zaoszczędziłem sporo. Auto które pali 9-10 l nie dla mnie bo to 100% więcej kosztów na paliwo. Następne moje auto -Astra tyle że III lub IV-ka
5,7
Opel Astra G
Kombi 1.7 TD 68KM 50kW
Witam Z pewnością zużycie paliwa jest zaletą tego auta, choć są inne szybsze i palą podobnie. Zimą -20 odpala identycznie jak latem, choć ma 155 tyś. km. W cyklu miejskim sprawdza się rewelacyjnie, jeżeli ktoś lubi spokojną jazdę, natomiast w trasie optymalna prędkść podróżowania to około 100-120km/h. W kwestii awaryjności nie ma większych problemów za wyjątkiem jednego na jaki się natknąłem, mianowicie elektronika na pompie wtryskowej - pewnego dnia zgasł i koniec. Koszt 1800 zł. i drożej. Przed awarią auto zaczynało coraz więcej palić i dłużej odpalać. Nie polecam zakładania regenerowanego sterownika za 1100 zł. - nietrwałe. Ogólna ocena dobra. Pozdrawiam
4,9
Opel Astra G
Kombi 1.7 TD 68KM 50kW
Daje rade w trasie 90 do 110 w mieście 50 do 60 trochę potrzebuje żeby się rozkulac 68 km trochę mało jak na dłuższą trasę prędkość maksymalna 160 przy dobrej długiej prostej drodze "dluugiej" bardziej miejskie kombi niż samochód na wyjazd do Holandii(1300 km przy 120 _140 km/h wenka)

Usterki Opel Astra G

Liczba wpisów: 209
Dzwoni coś w silniku po dodaniu gazu do oporu piw ok4tys obrotow
  • Opel Astra G Hatchback 1.4 Twinport ECOTEC 90KM 66kW 2003-2009
  • silnik
  • 124 tys. km
Witam. Potrzebuje pomocy z silnikiem astry G 2006r, twinport 1.4 z14xep. Objaw jest nastepujacy: pod obciążeniem (2-3-4-5bieg) , przy obrotach rzędu 3800rpm i wyżej, przy dodaniu gazu do oporu w silniku pojawia się dziwny hałas metalicznego dzwonienia...na luzie czegoś takiego nie ma. Nie odczułem spadku mocy , silnik nie pobiera oleju ani płynu chłodniczego...pali i działa normalnie ale ten dźwięk jest mega irytujący. Na luzie i wolnych obrotach auto chodzi normalnie i cicho. Pomocy. Co to może być?...
Problem rozwiązany
4 komentarze
Dzwoni coś w silniku po dodaniu gazu do oporu piw ok4tys obrotow
  • Opel Astra G Hatchback 1.4 Twinport ECOTEC 90KM 66kW 2003-2009
  • silnik
  • 124 tys. km
Witam. Potrzebuje pomocy z silnikiem astry G 2006r, twinport 1.4 z14xep. Objaw jest nastepujacy: pod obciążeniem (2-3-4-5bieg) , przy obrotach rzędu 3800rpm i wyżej, przy dodaniu gazu do oporu w silniku pojawia się dziwny hałas metalicznego dzwonienia...na luzie czegoś takiego nie ma. Nie odczułem spadku mocy , silnik nie pobiera oleju ani płynu chłodniczego...pali i działa normalnie ale ten dźwięk jest mega irytujący. Na luzie i wolnych obrotach auto chodzi normalnie i cicho. Pomocy. Co to może być?...
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Check engine i spadek prędkości przy około 140km
  • Opel Astra G Hatchback 1.8 16V 125KM 92kW 2000-2004
  • inne
  • 228 tys. km
Witam. Problem wygląda następująco. Po przejechaniu trasy około 200 km po wyłączeniu silnika i po ponownym włączeniu znów zapaliła się kontrolka check engine. Auto zbiera się pięknie gdy dźwignia gazu jest wciśnięta do przysłowiowej dechy lecz przy prędkości około 140 km/h auto traci prędkość mimo pełnego gazu. Występuje coś takiego nie wiem jak to nazwać... turbodziura? Czasem zdążają się falujące obroty na zimnym silniku. Może miał ktoś podobny problem? Czy to sterownik silnika? Nie chce pakować kolejnych pieniędzy na marne.
Problem rozwiązany
3 komentarze
Opel Astra G Kombi