Szukaj

Informacje o Opel Astra G Coupe

Lata produkcji: 2000 – 2005
Segment: Niższa klasa średnia
Sprzedaż drugiej generacji Opla Astry (zwanej Astrą G – zgodnie z porządkiem alfabetu) ruszyła w 1998 r. Model ten względem poprzednika charakteryzował się masywniejszą i nowocześniejszą sylwetką, a także większymi wymiarami, co przełożyło się na sporą ilość miejsca wewnątrz pojazdu. Opel Astra G była także dostępny w wariancie coupe, który tak jak kabriolet zaprojektowali styliści z Bertone. Wraz z pojawieniem się na rynku trzeciej generacji Astry w 2004 roku, produkcja Astry II została przeniesiona do Gliwic (auto oferowane było wówczas jako Opel Astra Classic II).
czytaj więcej
Powagosław
Opel podąża za niemiecką filozofią w projektowaniu samochodów, która głosi, że jeśli coś nie jest zepsute, to nie ma potrzeby tego naprawiać. Astrę jedynie stylistycznie podrasowano, co, biorąc pod uwagę bardzo udany projekt modelu „J”, przynajmniej dziś wydaje się słusznym krokiem. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto owszem zgrabne jak modelki Victoria’s Secret, ale… To nowa generacja czy facelifting? I druga sprawa – słyszę, że Astra puka do segmentu premium. No jasny gwint, z całym szacunkiem, ale jak tak dalej pójdzie to niedługo nawet Dacia ogłosi, że już nie robi tanich, popularnych aut, tylko gadżety dla indywidualistów. ~Luzacjusz

Opel Astra G Coupe – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Długość 4267 mm
Szerokość 1709 mm
Wysokość 1390 mm
Rozstaw osi 2606 mm
Rozstaw kół - przód 1474 mm
Rozstaw kół - tył 1462 mm
Prześwit 135 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 880 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1150 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 460 l
Wysokość bagażnika 510 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1060 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 50 kg
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Całokształt + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Widoczność

Wybrane oceny

3,8
~Gieniek
Opel Astra G
Coupe 2.0 16V Turbo 190KM 140kW
Całokształt nawet spoko dość dobrze się prowadzi ładnie wygląda jak na wiek auta i ten silnik z jednej strony pozytywny idzie jak dzik wgniata w fotel a z drugiej strony to on jest największym problemem czyli wieczne wycieki zmiana uszczelek czy silikon to poprawia sprawę na chwile . Kolejny minus silnika to drogi słupek silnika bo ceny za goły silnik używany to od 3200-6500 chore to i zniechęca bo te silniki padają wbrew pozorom często, a największy problem to spalanie paliwa od 6 z drobnym hakiem przy mega anemicznej jeździe do 18-22 l/100km przy bardzo agresywnej jeździe między wioskami . Żałuje ze kupiłem opla niby jest spoko ale zawsze coś . Frajda z jazdy jest niesamowita silnik ciągnie jak wściekły 234 konie i 376 Nn robi robotę ale hamulce to coś co jest i służy tylko do spowalniania w tej klasie auta to stanowczo za mało. Ciężko kupić coś zadbanego te auta to nigdy nie miały lekko. Po tym co przeszłem z tym autem nie kupiłbym takiej astry jakoś całokształt mnie nie robi to auto potrafi się kochać i nienawidzić zarazem frajda jest
4,0
~dan
Opel Astra G
Coupe 1.8 16V 116KM 85kW
Ładne, ciekawe auto, piękna boczna sylwetka Coupe, Bertone naprawde świetnie wkomponowało w zwykłą Astrę sylwetkę Coupe, byle jej nie oszpecać jakimiś pseudo tuningowymi badziewnymi dodatkami kiczowatymi- bo wtedy mamy obciachową wiochę, proponuje pozostawić i utrzymać jak najbardziej w oryginale i jak najlepszym stanie technicznym, szkoda tylko że nie zmieniono nieco bardziej przodu i tyłu bo wygląda za bardzo jak zwykła Astra ale itak jest piękne, wyróżnia się na drodze, (zwłaszcza w kolorze Orange-złotym), tanie w utrzymaniu bo części od zwykłej Astry, raczej proste konstrukcyjnie, polecam jako alternatywę dla Golfa, Leona czy innych oklepanych, droższych i którymi bardziej interesują się złodzieje ;) - oczywiście to nie auto rodzinne, raczej dla singla
4,0
~pbl
Opel Astra G
Coupe 1.8 16V 116KM 85kW
Myślę, że jest to dobra propozycja dla \"bezdzietnego\" kierowcy. Silnik 1.8 dobrze sobie radzi w miejskiej dżungli, gdzie trzeba się wciskać i wymijać \"niedzielnych\" kierowców:). Jak ktoś chce mocniejszy to jest 2.2, albo 2.0 turbo. Diesel w takim aucie to moim zdaniem nieporozumienie, ale jest dostępny. Ja używam auta na dojazdy do pracy, około 50km dziennie, dlatego założyłem instalacje LPG. Zaletą może też być to, że mało takich aut jeździ po naszych polskich drogach. Jeśli chodzi o to czy bym go kupił raz jeszcze, to moja odpowiedź brzmi: nie, chyba, że jako drugie auto.
Średnie spalanie dla Opel Astra G Coupe
8,6 – 10,6
l/100 km
7,2
l/100 km
4,9 – 10,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,9
Opel Astra G
Coupe 2.2 16V 147KM 108kW
Auto naprawdę bardzo ekonomiczne, zrobiłem nim ponad 50tys km i średnie spalanie z tego okresu mam na poziomie 9.0l LPG wpisując wszystkie tankowania w aplikację. Jeżdżąc ekonomicznie, często udaje mi się schodzić poniżej 8l LPG, przy jeździe drogami z miasta do miasta, głównie zabudowane tereny, prędkość 70-80kmh. W trasie nie przekraczając 120kmh, średnio spali 9l LPG. Przy agresywnej jeździe, czyli ciągnięcie do końca obrotów przy każdym ruszaniu, nie spaliłem nigdy więcej niż 10.5l LPG. W aucie nic nie musiałem robić z silnikiem, bezobsługowy możnaby powiedzieć, grunt to kupić drożej, ale zadbany model, a odwdzięczy się jazdą. Byleby zmieniać filtry i oleje co max 10tys km i nie katować auta do póki się nie rozgrzeje.
11,7
Opel Astra G
Coupe 2.2 16V 147KM 108kW
Moje auto ma zamontowaną instalację LPG. Średnie spalanie w mieście to zazwyczaj 14 litrów gazu, a więc wychodzi mniej więcej 6,5l benzyny. Taki koszt przy silniku 2.2 i prawie 150KM jest moim zdaniem jak najbardziej do zaakceptowania, a naprawdę lubię czasem przycisnąć. Poza miastem około 10 litrów na 100km. Niestety nie wszystkie części pasują od zwykłej astry i czasami trzeba się nieźle natrudzić, aby części w rozsądnych cenach (w serwisie ceny z kosmosu). Jednak w dobie internetu jak najbardziej wykonalne.
11,3
Opel Astra G
Coupe 2.0 16V Turbo 190KM 140kW
Frajda z jazdy niesamowita. Ceny części akceptowalne. Jedyny minus jaki mnie drażni to wysokie zużycie oleju. Nawet po regeneracji turbiny dało się to odczuć. W trasie auto wygodne nawet jadąc dla 4 osób. W trasie jadąc w 4 z zapakowanym bagażnikiem spalił przy spokojnej jeździe 8l co uważam za dobry wynik.

Usterki Opel Astra G

Liczba wpisów: 208
Dzwoni coś w silniku po dodaniu gazu do oporu piw ok4tys obrotow
  • Opel Astra G Hatchback 1.4 Twinport ECOTEC 90KM 66kW 2003-2009
  • silnik
  • 124 tys. km
Witam. Potrzebuje pomocy z silnikiem astry G 2006r, twinport 1.4 z14xep. Objaw jest nastepujacy: pod obciążeniem (2-3-4-5bieg) , przy obrotach rzędu 3800rpm i wyżej, przy dodaniu gazu do oporu w silniku pojawia się dziwny hałas metalicznego dzwonienia...na luzie czegoś takiego nie ma. Nie odczułem spadku mocy , silnik nie pobiera oleju ani płynu chłodniczego...pali i działa normalnie ale ten dźwięk jest mega irytujący. Na luzie i wolnych obrotach auto chodzi normalnie i cicho. Pomocy. Co to może być?...
Problem rozwiązany
4 komentarze
Dzwoni coś w silniku po dodaniu gazu do oporu piw ok4tys obrotow
  • Opel Astra G Hatchback 1.4 Twinport ECOTEC 90KM 66kW 2003-2009
  • silnik
  • 124 tys. km
Witam. Potrzebuje pomocy z silnikiem astry G 2006r, twinport 1.4 z14xep. Objaw jest nastepujacy: pod obciążeniem (2-3-4-5bieg) , przy obrotach rzędu 3800rpm i wyżej, przy dodaniu gazu do oporu w silniku pojawia się dziwny hałas metalicznego dzwonienia...na luzie czegoś takiego nie ma. Nie odczułem spadku mocy , silnik nie pobiera oleju ani płynu chłodniczego...pali i działa normalnie ale ten dźwięk jest mega irytujący. Na luzie i wolnych obrotach auto chodzi normalnie i cicho. Pomocy. Co to może być?...
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Check engine i spadek prędkości przy około 140km
  • Opel Astra G Hatchback 1.8 16V 125KM 92kW 2000-2004
  • inne
  • 228 tys. km
Witam. Problem wygląda następująco. Po przejechaniu trasy około 200 km po wyłączeniu silnika i po ponownym włączeniu znów zapaliła się kontrolka check engine. Auto zbiera się pięknie gdy dźwignia gazu jest wciśnięta do przysłowiowej dechy lecz przy prędkości około 140 km/h auto traci prędkość mimo pełnego gazu. Występuje coś takiego nie wiem jak to nazwać... turbodziura? Czasem zdążają się falujące obroty na zimnym silniku. Może miał ktoś podobny problem? Czy to sterownik silnika? Nie chce pakować kolejnych pieniędzy na marne.
Problem rozwiązany
3 komentarze

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 8
3,0
Opel Astra G
Coupe 1.8 16V 116KM 85kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Gaz zakładałam w "EKO AUTO-GAZ EUGENIUSZ DZIĘCIOŁ" OSTRÓW WLKP. UL. Krotoszyńska 94. Po 2 dniach auto wybuchło!! kolektor ssący powiercony jak sitko (na dodatek bez ściągana go z silnika, wszystkie opiłki wleciały do środka), dziury zaślepiane śrubkami i wysmarowane sylikonem.. Poucinane i zalepione przewody elektryczne i wiele innych nieprawidłowości w założeniu instalacji...
4,5
Opel Astra G
Coupe 1.8 16V 125KM 92kW
homologacja: IRENE Agencja Handlowa IMPORT-EXPORT I.J. Ratomscy
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Trochę się obawiałem jak to będzie się spisywać,ale jestem bardzo pozytywnie zaskoczony nie odczuwam praktycznie żadnej różnicy w jezdzie.Spalanie rzeczywiste przy tym silniku w moim przypadku to ok 10-11 litrów da się odczuć różnice jakości gazu na poszczególnych stacjach szczególnie po zasięgu na zbiorniku.Bardzo czułe wtryskiwacze polecam tankować tylko na dużych znanych...
4,3
Opel Astra G
Coupe 2.2 16V 147KM 108kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 140 tys. km
Wszystko było ok, samochód spalał 10-11 litrów przy silniku 2.2, aż do momentu gdy zaczęły się psuć wtryskiwacze, nagle obroty łapał do 3500 a jego prędkość max spadła z 220 do 120 ;/ oddałem do serwisu czakram w warszawie na maciejki i diagnoza taka że do wymiany parownik za 1200zł i 3 wtryskiwacze po 220zł sztuka + robocizna :) ogólnie aby ją naprawić muszę wysypać ok 2...
Opel Astra G Coupe