Szukaj

Informacje o Opel Antara

Lata produkcji: 2006 – 2015
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Model należący do klasy kompaktowych SUV-ów produkowany od 2008 roku. W ofercie Opla Antara wypełnia lukę po wycofanym ze sprzedaży w 2003 roku modelu Frontera. Zbudowano go na płycie podłogowej GM Thetta, którą dzielił między innymi ze swoim koreańskim pierwowzorem, Daewoo Winstormem. Model bazuje na prototypie Antara GTC, technologicznie powiązany jest także z Chevroletem T2X. W Wielkiej Brytanii oferowany jako Vauxhall Antara, w Australii – jako Holden Captiva Maxx, w Ameryce Północnej – jako Saturn Vue, a na innych rynkach również pod nazwami GMC Terrain i Chevrolet Captiva.

czytaj więcej
Powagosław

Ładna, dynamiczna stylizacja to w klasie SUV-ów absolutnie nic wyjątkowego. Opel nie dość, że spóźnił się z wejściem do tego mocno już obsadzonego segmentu, to jeszcze trochę przesadził z ceną.

~Powagosław
Luzacjusz

Załóżmy, że kupuję SUV-a. Pytam Antarę: „Dlaczego ty?” Co odpowiada Antara? „Bo jestem SUV-em”. Sorry Oplu, ale mnie to nie wystarcza i nie przekonuje.

~Luzacjusz

Opel Antara – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Opel Antara

Liczba ocen: 62
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(78%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Widoczność

Wady

- Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

3,8
~LinekPark
Opel Antara
SUV 2.0 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
Zależy czego wymagać. Bajerów nasz następny wybór na 4 auto w rodzinie, Touareg, ma więcej. Stan mojego własnego Tucsona dużo lepszy, ale auto mniejsze. Antara sprzedana przed chwilą za 18, więc piszę jej opinię, bo zawsze wystawiam je na koniec. Tucsona kupiłem też za 18, miesiąc temu. Choć mogłem ją sobie zostawić, to wolę stan i lepszy napęd oraz liczne osłony od wyposażenia i materiałów mięciutkich. Od Kugi lepiej zrobiona. Qashqai nawet z napędem ślizga się po trawie. Od RAVki większa, ale mniej trwała. CR-V większa, ale bulwiasta sylwetka i charakter minivana nie dla każdego. Od bliźniaczej Captivy miała lepsze materiały, bo miała być bardziej premium. Na tle konkurencji cenowo-wiekowej się broni, choć wybitna nie jest. Jako nowa ceny miała chore. I to zabiło jej karierę. Duży plus za dobre wyposażenie większości egzemplarzy. Spokojnie wystarczy wielu osobom ten wóz.
4,7
~Jack
Opel Antara
SUV 2.0 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
piszę o aucie, którym jeżdżę od 6 lat i zmieniłbym je na podobne, gdyby miało trzy pełnowymiarowe fotele z tyłu i może większy bagażnik na wakacyjne wypady (potrzeby rodzinne). Z pewnością przyjemność z jazdy na długich trasach - wygoda dla całego ciała. Auto dynamiczne, solidne w konstrukcji - jeśli pójdzie na sprzedaż pozostawi nutę sentymentu i wiele pozytywnych wrażeń z jazdy dobrym autem. Nie polecam auta osobom, które potrzebują auta do wstawienia i wystawienia z garażu - tym autem trzeba dużo jeździć.
4,4
~Euro
Opel Antara
SUV 2.0 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
Czytając komentarze przed zakupem o spalaniu 12 litrów byłem nastawiony sceptycznie, kupiłem wersję 4x4 ale z wymontowanym wałem więc ciągnie tylko przód, spalanie średnie mam 9 litrów a wcale zbyt oszczędnie nie jeżdżę, chyba coś nie tak jest z Waszymi silnikami. Potwierdziło się też to co pisali ludzie, że Antara mniej pali jak dynamicznie się ją rozpędza by jak najszybciej uzyskać prędkość żądaną i potem toczy się ze stałą prędkością, niż kiedy powoli ja rozpędzamy "głaskając" delikatnie. Przy prędkościach autostradowych trochę głośny szum wiatru (może przez relingi) i opon, silnik zupełnie nie przeszkadza. Antara mimo 2 ton masy i 5-biegowego automatu przyspiesza i wyprzedza całkiem nieźle, myślałem że będzie gorzej. Bardzo szybko polubiłem to auto i komfort przednich kanapowych foteli. Myślę że kiedyś przyjdzie czas na wersję poliftową.

Usterki Opel Antara

Liczba wpisów: 11
Opel Antara