Szukaj

Volvo XC70 II Kombi 3.0 T6 304KM 2011 Volvo XC70 T6 AWD, GAZ, 4X4, Automat, Skóra

29 999 PLN
Volvo
XC70
2011
benzynowy z lpg
304 KM
+48
Łódź (woj. łódzkie)
Rocznik 2011
Przebieg 376 000 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 304 KM
Pojemność silnika 2 953 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Brązowy metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Szyberdach, Tempomat

Informacje o samochodzie

Volvo XC70 T6 AWD, GAZ, 4X4, Automat, Skóra

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,4 s
Średnie spalanie
10,6 l/100 km
Długość
4 838 mm
Szerokość
1 870 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,6
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
21,0
Volvo XC70 II
Kombi 3.0 T6 304KM 224kW
Wiedziałem że będzie dużo palił ale nie sądziłem że aż tyle. Montaż lpg obowiązkowy bo inaczej można zbankrutować na paliwie i serwisie. Autostrada spalanie 18l lpg 140-160km/h Autostrada Niemcy 25-30litów LPG 200km/+ Krajówki 15litrów LPG Po mieście mam inne auto więc za wiele nie jeżdżę wołowiną ale trzeba liczyć minimum 20litrów lpg Serwis tego auta to też są duże wydatki, nie jest to auto klasy premium a wydatki są jak za serwis bmw albo mercedesa. Auto może nie bardzo awaryjne ale kosztowne w doprowadzeniu do ładu po poprzednim właścicielu. skrzynia, przekładnia kątowa, wał , półośki, koło zmiennych faz wszystko musiałem robić po zakupie ale warto jeździ się wygodnie i szybko . W serwis po zakupie 35tyś włożone ale wiem co mam. Szybkiej jazdy po zakrętach nie polecam było kilka razy blisko wypadnięcia z drogi, auto jest za miękkie!!!!. Autostrada to jego naturalne środowisko 200-240km/h żaden problem.
13,3
Volvo XC70 II
Kombi 3.0 T6 304KM 224kW
Auto z silnikiem 3.0 T6, instalacja LPG BRC max, różnica w dynamice miedzy LPG i Pb nieodczuwalna. Przejechałem około 400 km w trasie i 1.500 km w cyklu mieszanym. Auto jest ciężkie ale przy tym silniku zupełnie się tego nie czuje. W trasie przy prędkości do 110 km/h spalanie LPG poniżej 10 litrów. W mieście trochę skrzyżowań i trochę ekspresówki (Wawa i okolice) przy spokojnej ale nie mulistej jeździe 14-16 litrów LPG. Po przeliczeniu na cenę Pb to 7,5 litra - na tak duże, ciężkie i komfortowe auto to doskonały wynik.
11,8
Volvo XC70 II
Kombi 3.0 T6 304KM 224kW
Serwis dość drogi. Spalanie wysokie ale przyzwoite jak na taki silnik.

Zalety

+ Silnik + Bezawaryjność (drobiazgi) + Całokształt

Wady

- Układ jezdny - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volvo przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volvo XC70