Szukaj

Volvo XC60 I SUV 2.4 D5 215KM 2012 Volvo XC60 D5, Salon Polska, Serwis ASO, 211 KM

52 999 PLN
Volvo
XC60
2012
diesel
215 KM
+48
Gdańsk (woj. pomorskie)
Rocznik 2012
Przebieg 171 190 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 215 KM
Pojemność silnika 2 400 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Niebieski metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Hak, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Volvo XC60 D5, Salon Polska, Serwis ASO, 211 KM

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,5 s
Długość
4 627 mm
Szerokość
1 891 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
3,9
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
69% 31%
9,8
Volvo XC60 I
SUV 2.4 D5 215KM 158kW
Samochod niestety nie wart swoich pieniędzy, spalanie przy jeździe normalnej około 10l, przy dynamiczniej 12-13. głośno w środku, nieprecyzyjny układ kierowniczy, wiele części z Mondeo tylko dlaczego cena tych części x5 chociaż dokładnie części te same? Przy jeździe eko spalenie mi zeszło do 6.4, ale nie przekraczałem 100km/h. Półka z tyłu trzeszczy. jak radar się zabrudzi nie działa tempomat nawet w trybie manualnym, tylna klapa czasem się nie otwiera. Jak na auto za takie pieniądze to odradzam. poprzednie miałem Murano pomimo paru mankamentów polecam jednak Murano.
7,3
Volvo XC60 I
SUV 2.4 D5 215KM 158kW
6-cio biegowa skrzynia manualna trochę wymaga zwracania uwagi na obrotomierz aby dobrać optymalne spalanie, jednak jak ktoś tak jak ja przejechał różnymi dieslami ponad 1,5 mln km to wie jak się z nimi obchodzić. Generalnie pali mi średni ok 7,3 - 7,5 l i to wcale nie przy delikatnej jeżdzie. W trasie Katowice-Chamonix (1600km w jedną stronę) spalał ok 6,5 l licząc że prawie cała trasa to autostrada z prędkością ok 140/godz. Na co dzień zbiornik 70L wystarcza na ok 850-900km co daje ok 7,5 L/100km bo nie wyjeżdżam paliwa do zera. Tankuję ZAWSZE do pełna i prowadzę ewidencję w programie My Cars w smartfonie. Części faktycznie drogie (np. hak czy wycieraczki) ale serwis nie należy do najdroższych.
8,1
Volvo XC60 I
SUV 2.4 D5 215KM 158kW
Jeśli ktoś szuka EKONOMICZNEGO i dynamicznego auta - to... odradzam. Dynamiczne jest, ale z ekonomią bywa różnie. Ponad 200 KM pod maską nie służy do dziadkowatego jeżdżenia.. Można spokojnie zejść w średnim spalaniu poniżej 7 litrów, ale wtedy radość z jazdy ograniczy się jedynie do banalnego transportu. Spokojna eksploatacja to spalanie rzędu 8-9 litrów przy przewadze jeżdżenia w mieście. To i tak bardzo mało jak na te gabaryty i masę auta. Przy jeździe powyżej 140 spalanie już idzie w ilości kilkunastu litrów/100 km. Dla liczących każdy grosz i każdą kropelkę paliwa to i tak dużo za dużo niż daje konkurencja.

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Ergonomia + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volvo przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volvo XC60