Szukaj

Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1998 Volvo V70 2.5 TDI, Klima,ALU, El. szyby

4 999 PLN
Volvo
V70
1998
diesel
140 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 1998
Przebieg 469 040 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 2 461 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, CD, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Volvo V70 2.5 TDI, Klima,ALU, El. szyby

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,2 s
Średnie spalanie
6,6 l/100 km
Długość
4 722 mm
Szerokość
1 761 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
80% 20%
6,3
Volvo V70 I
Kombi 2.5 TDI 140KM 103kW
Auto użytkuję od 14 lat. Obecny przebieg to 500tys. km. Średnie spalanie pokrywa się z podawanymi tutaj. Minimalne spalanie w trasie sprawdzałem w szczególności krótko po zakupie czyli ok. 13-14 lat temu. Mój rekord oszczędności: Z południa Polski nad morze i z powrotem, 4 osoby z bagażami przejechaliśmy w sumie 1450km na jednym tankowaniu co daje spalanie nieco poniżej 5,2l/100km z zatankowanych 75 litrów (zbiornik paliwa ma katalogowo 70l i tyle jest do pierwszego odbicia pistoletu dystrybutora ale powoli pod korek da się dolać jeszcze 5l). Była to głównie jazda z ustawioną na tempomacie prędkością 90-95km/h. Obecnie trudne do powtórzenia ponieważ jadąc autostradą spalanie wynosi ok 8l/100km.
8,0
Volvo V70 I
Kombi 2.5 TDI 140KM 103kW
auto pali tyle co powinno, w mieście (100tys mieszkancow) srednie korki ale na kazdych siwatlach tj. co 500m stoisz spalanie to 9.5l/100km, w trasie jadac na morze, szybko, w nocy, 1 postoj na 5min 500km w 4.5h- 7l/100km, i nie wierzcie tym co maja spalanie 5litrow bo to raczej nie realne, chyba ze jedzie na lawecie a ma silnik odpalony. Silnik taki jak w VW LT/transporterze/audi 100/audi a6 c4 ale osprzęt jest VOLVO - najgorsza jest pompa wspomagania która mimo reanimacji i tak cieknie, jak nie z korka to z simeringu i tak w kółko, silnik jest dynamiczniejszy niż w audi c4 mimo tej samej mocy na papierze (inny sterownik pompy), ogólnie fajny, bezpieczny kant, ludzie sie dziwia jak mimo wieku utrzymuje sie przy nowych autach przy predkosciach 170-180km/h na autostradzie. Ciezki przez co stabilny przy tych predkosciach - 1600kg. Za ta kase nie kupisz nic lepszego, miałem wczesniej 7 sztuk w124, 2 okulary i inne pseudo samochody ktorych nie licze (miedzy innymi a6 c4 z tym silnikiem- bagażnik to smiech nie kombi), mercedes z tylnym napedem odpada od razu w polskich warunkach- tu nie musisz wozic łopaty i piasku przez pol roku w bagazniku, a silniki sa zamulone, jedynie 300td 177KM daje rade ale pali 5l wiecej przy mojej jezdzie. Ceny czesci w normie, zawieszenie proste, rozrzad co 60000km - 1000zł na najlepszych czesciach z wymiana, tarcze, klocki itp jak do innych. VOLVO daje rade !! i ten strach ludzi w małych autkach jak przejada na czerwonym a ty dynamicznie na nich ruszasz....bezcenne
6,8
Volvo V70 I
Kombi 2.5 TDI 140KM 103kW
jak na masę bardzo dobrze. Spalanie realne na długich trasach ok 3000 km po autostradach w Niemczech i trochę Polski ok 6,2 l, średnio na co dzień 7l w jeździe mieszanej, nigdy nie spalił więcej jak 7,8 l nieważne co bym robił. Naprawy....przez 5 lat się nic nie psuło....obsługa klimy, zmiana klocków, tarcz olejów i filtrów....ceny w/w części...TANIEJ NIŻ W FIACIE STILO !!! serio. Zresztą miałem już 17 aut...i tylko toyoty corolla i od niedawna yaris są tańsze w utrzymaniu niż dziadek :) Naprawdę nie nadwyręża portfela....nawet gdy żona przytarła tylne drzwi o bramę kupiłem w tym samym kolorze za 150 zł :)))) Oczywiście wszystkie obsługi poza ASO !

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volvo przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volvo V70