Szukaj

Volvo V50 2.0 TD 136KM 2007 Volvo V50 Zarejestrowany - ubezpieczony - 2,0 ...

10 900 PLN
Volvo
V50
2007
diesel
136 KM
+48
ZIELONA GÓRA (woj. lubuskie)
Rocznik 2007
Przebieg 291 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 136 KM
Pojemność silnika 1 997 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Szary metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Ogranicznik prędkości, Tempomat

Informacje o samochodzie

Volvo V50 Zarejestrowany - ubezpieczony - 2,0 ...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
205 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,6 s
Średnie spalanie
5,7 l/100 km
Długość
4 522 mm
Szerokość
1 770 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
82% 18%
5,7
Volvo V50
Kombi 2.0 TD 136KM 100kW
Przy spokojniej jeździe w trasie i sprzyjających warunkach (60-70 w zabudowanym i 100-110 poza) da się spokojnie zejść do 5,5 l/100km (bardzo oszczędni do 5 mogą zejść) w trybie 50 % jazdy miejskie, 50% trasy, raczej nie przekracza się 6,5 od tankowania do tankowania. Na autostradzie przy przelotówce na poziomie 140-150 km/h 6,5. W mieście to już zależy jakie miasto i w jakich godzinach czy z klimą czy bez itd. wartości mogą być skrajne od 7 do 10. Mój rzeczywisty średni roczny wynik spalania na dystansie 16000 km, w proporcjach 50% jazda pozamiejska, 40% miasto, 10 % autostrady to 5,92 l/100 km, więc jak na nie lekką budę i nie najgorsze osiągi całkiem ok.
6,8
Volvo V50
Kombi 2.0 TD 136KM 100kW
Samochód posiadam od 2 lat, przez ten czas zrobione 30 000km, mało bo wyszło, że samochód 1/3 mojego posiadania spędził u nieudolnego mechanika. Auto niecodzienne, porównałbym do saaba 93 lub alfy 159, nigdy nie zamieniłbym na żadne bmw, audi, czy inne niemieckie. Komfort i wygoda zdecydowanie, chociaż nie które plastiki bardzo trzeszczą, może kwestia przebiegu bo już na liczniku 283 Kkm, części nie drogie, bo wiekszość to ford/mazda, silnik PSA więc podzespoły też w każdym kiosku, gorzej z oprogramowaniem, tutaj tak jak w saabie jak chcesz coś rozszerzyć to nie ma tak łatwo i nie ma tak tanio. do VW czy BMW można kupić sprzęt na allegro i sciągnąć program z torrentów i mamy full pakiet, w volvo zapomnijmy więc lepiej dołożyć do lepszego wyposażenia, bardzo brakuje mi komputera pokładowego, tempomatu, język jakiś niemiecko-podobny a zmiana 250zł. Zdecydowanie Polecam.
6,2
Volvo V50
Kombi 2.0 TD 136KM 100kW
Wcześniej przerabiałem auta na benzynę, LPG oraz inne diesle. Jeździłem małymi benzynkami (Peugeot 2.6 1.1), a także V-kami na gazie (Passat 2.8 V6 192 KM). Co mogę powiedzieć o Volvo - odpycha się naprawdę bardzo dobrze i pali mniej niż Peugeot 206 1.1. Wynik 6.5 litra wyciągam na jeździe głównie po Wrocławiu oraz jego okolicach (65% Wrocław + 35% okolice). Przy oszczędnej jeździe w trasie spala na spokojnie poniżej 5 litrów. Auto strasznie wygodne, fotele są fenomenalne. Komfort jazdy bardzo duży. Zawieszenie jest jednak "twardawe", także czuć nierówności. Nie jest to "kanapowóz". Wystrojenie zawieszenia zaliczyłbym do kategorii lekko-sportowego. Bagażnik także nie jest za wielki, to typowe kompaktowe kombi. Na duży plus zaliczam wykonanie wnętrza. Bardzo dobre materiały. Problem jest jedynie z aluminiowymi elementami, które potrafią się rysować. Pozostałe elementy są solidne. Tapicerka miękka. Kierownica skórzana. Biegi wchodzą idealnie. Przyjemność z jazdy bardzo duża.

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Silnik

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volvo przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volvo V50