Szukaj

Volvo V50 2.0 TD 136KM 2004 Volvo V50 2.0TD 136km 04r

3 950 PLN
Volvo
V50
2004
diesel
136 KM
+48
Tarnów (woj. małopolskie)
Rocznik 2004
Przebieg 334 883 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 136 KM
Pojemność silnika 1 997 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import

Informacje o samochodzie

Volvo V50 2.0TD 136km 04r

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
205 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,6 s
Średnie spalanie
5,7 l/100 km
Długość
4 522 mm
Szerokość
1 770 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
82% 18%
5,7
Volvo V50
Kombi 2.0 TD 136KM 100kW
Przy spokojniej jeździe w trasie i sprzyjających warunkach (60-70 w zabudowanym i 100-110 poza) da się spokojnie zejść do 5,5 l/100km (bardzo oszczędni do 5 mogą zejść) w trybie 50 % jazdy miejskie, 50% trasy, raczej nie przekracza się 6,5 od tankowania do tankowania. Na autostradzie przy przelotówce na poziomie 140-150 km/h 6,5. W mieście to już zależy jakie miasto i w jakich godzinach czy z klimą czy bez itd. wartości mogą być skrajne od 7 do 10. Mój rzeczywisty średni roczny wynik spalania na dystansie 16000 km, w proporcjach 50% jazda pozamiejska, 40% miasto, 10 % autostrady to 5,92 l/100 km, więc jak na nie lekką budę i nie najgorsze osiągi całkiem ok.
6,8
Volvo V50
Kombi 2.0 TD 136KM 100kW
Samochód posiadam od 2 lat, przez ten czas zrobione 30 000km, mało bo wyszło, że samochód 1/3 mojego posiadania spędził u nieudolnego mechanika. Auto niecodzienne, porównałbym do saaba 93 lub alfy 159, nigdy nie zamieniłbym na żadne bmw, audi, czy inne niemieckie. Komfort i wygoda zdecydowanie, chociaż nie które plastiki bardzo trzeszczą, może kwestia przebiegu bo już na liczniku 283 Kkm, części nie drogie, bo wiekszość to ford/mazda, silnik PSA więc podzespoły też w każdym kiosku, gorzej z oprogramowaniem, tutaj tak jak w saabie jak chcesz coś rozszerzyć to nie ma tak łatwo i nie ma tak tanio. do VW czy BMW można kupić sprzęt na allegro i sciągnąć program z torrentów i mamy full pakiet, w volvo zapomnijmy więc lepiej dołożyć do lepszego wyposażenia, bardzo brakuje mi komputera pokładowego, tempomatu, język jakiś niemiecko-podobny a zmiana 250zł. Zdecydowanie Polecam.
6,2
Volvo V50
Kombi 2.0 TD 136KM 100kW
Wcześniej przerabiałem auta na benzynę, LPG oraz inne diesle. Jeździłem małymi benzynkami (Peugeot 2.6 1.1), a także V-kami na gazie (Passat 2.8 V6 192 KM). Co mogę powiedzieć o Volvo - odpycha się naprawdę bardzo dobrze i pali mniej niż Peugeot 206 1.1. Wynik 6.5 litra wyciągam na jeździe głównie po Wrocławiu oraz jego okolicach (65% Wrocław + 35% okolice). Przy oszczędnej jeździe w trasie spala na spokojnie poniżej 5 litrów. Auto strasznie wygodne, fotele są fenomenalne. Komfort jazdy bardzo duży. Zawieszenie jest jednak "twardawe", także czuć nierówności. Nie jest to "kanapowóz". Wystrojenie zawieszenia zaliczyłbym do kategorii lekko-sportowego. Bagażnik także nie jest za wielki, to typowe kompaktowe kombi. Na duży plus zaliczam wykonanie wnętrza. Bardzo dobre materiały. Problem jest jedynie z aluminiowymi elementami, które potrafią się rysować. Pozostałe elementy są solidne. Tapicerka miękka. Kierownica skórzana. Biegi wchodzą idealnie. Przyjemność z jazdy bardzo duża.

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Silnik

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volvo przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volvo V50