Szukaj

Volvo V50 2008 Volvo V50 1.6 i, Xenon, Klima, Klimatronic

14 999 PLN
Volvo
V50
2008
benzynowy
101 KM
+48
Bielany Wrocławskie (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2008
Przebieg 221 538 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 101 KM
Pojemność silnika 1 596 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Niebieski metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Volvo V50 1.6 i, Xenon, Klima, Klimatronic

4,2
~Karlosik94
Volvo V50
Kombi 1.6 D2 DRIVe Start/Stop 109KM 80kW
Dla osób zastanawiających się nad kupnem tego samochodu w 2024/2025 roku. Oczywiście samochód ma sens tylko i wyłącznie ze skrzynią 6b czego nie mogłem wybrać w oknie wyboru, DLATEGO opinia dotyczny wersji Start-Stop 114 KM silnik D2 1.6 HDI koncernu PSA. Moc w zupełności wystarczająca do żwawego przemieszczania się, do 120 km/h rozpędza się nieźle, później już niestety trochę zamula, jednak nie do wyścigów został ten pojazd stworzony. Ogólnie...
4,8
~Oskar1802
Volvo V50
Kombi 2.0 TD 136KM 100kW
To moje drugie Volvo v50 pierwsze z 2004r. Bez filtra FAP użytkowałem prawie 4 lata bezawaryjnie i byłem z niego zadowolony w 100%. Za jego pozytywną opinię przemawiało zarówno niskie spalanie które oscylowało w granicy 5,5l/100 km w cyklu mieszanym jak i bezawaryjność oraz fajny moment obrotowy. Drugie Volvo z 2007 roku, które użytkuje obecnie na pewno zdecydowanie więcej pali, bo ciężko zejść ze spalanie poniżej 6,5 l/100km , nie wiem czy...
4,1
~Karol
Volvo V50
Kombi 1.8 125KM 92kW
Auto strasznie toporne w lato - silnik jest bardzo wrażliwy na uboższe (gorące) powietrze z zewnątrz + klima BARDZO obciąża ten silnik.W zimę jeździ normalnie, a w lato łapie strasznego "muła" i nie da się tym jeździć od 1tyś do 3 tyś obrotów. Dodatkowo pali gaz i olej jak smok - nie wiem jak można tym jeździć na benzynie (szczególnie po mieście) - w ciągłych korkach 14l gazu to nie problem, za to w trasie 130-140km/h jest znośnie - 11l max. W...

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Karoseria + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volvo przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volvo V50