Szukaj

Volvo V40 II Hatchback 1.5 T3 DRIVE-E 152KM 2015 Volvo V40 T3 152 KM Automat Podgrzewane fotele

45 900 PLN
Volvo
V40
2015
benzynowy
152 KM
+48
Lipówki (woj. mazowieckie)
Rocznik 2015
Przebieg 204 200 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 152 KM
Pojemność silnika 1 498 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor inny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Hak, Komputer pokładowy, Tempomat

Informacje o samochodzie

Volvo V40 T3 152 KM Automat Podgrzewane fotele

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,3 s
Średnie spalanie
5,5 l/100 km
Długość
4 369 mm
Szerokość
1 802 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
80% 20%
7,9
Volvo V40 II
Hatchback 1.5 T3 DRIVE-E 152KM 112kW
witam, kupiłem silnik 1.5 ze względu na wiarę w niskie spalanie. Jestem bardzo rozczarowany. Dynamika auta 4, komfort super, spalanie oceniam przy tej pojemności silnika na -3 ( może nawte na 2). Jest to nowa platforma silników DRIVE-E. Volvo obiecuje że silnik mało spala i jest bardziej ekonomiczny niż poprzednia generacja. Niestety tak nie jest!. Mieszkam w mieście i do pracy mam 3 km. Samochód garażuję więc otwieram garaz, odpalam, wyjeżdżam na podjazd, zamykam garaz i brame (cała operacja trwa max 2 minuty - mała dziąłka:(, ), spalanie z komputera odcinkowego przy delikatnej jeździe (obroty max 2300/min i zmiana biegu), to 14,5 lt ( to jest min spalanie na moim codziennym odcinku przy "dziadkowej jeździe"). Odważyłem się kiedyś, gdy silnik już był ciepły pokonać drogę do do po pracy zabawą jaką daje ten silnik - KU MOJE ZASKOCZENIU SPALANIE WYSZŁO 18lt (to nie była jazda na czerwonym polu - po prostu bardziej dynamiczna). Generalnie samochód jest komfortowy, z wyjątkiem spalania. Dla przykładu tankując zbiornik do pełna ( pistolet 2 razy odbija, zbiornik 62lt),, komputer pokazuej przy miejskiej jeździe zasięg około 400km. Przepraszam ale spalanie 15LT! w silniku 1500cm3? Szef ma 340-konne BMW 340 - spalanie około 11lt. Piszę o troszkę zdegustowany, ponieważ ktoś z was może zapytać że coś jest nie tak z moim silnikiem. W ramach gwarancji umówiłem się na wizytę w serwisie w Rzeszowie - oczywiście wszystko jest OK ( według nich). Zadziwnia mnie jeszcze jedna kwestia. Moje poprzednia Honda Civi 2009n 1800cm3, mimo że bierze od wymiany do wymiany około 0,5lt oleju tp ma rurę wydechową zardzewiałą, VolVO ma zakpoconą, ze niedługo powinienem wymiatać z niej sadzę - oczywiście w serwisie twierdzą że ich demo mają takie same, wiec ten typ tak ma. Reasumując - samochód komfortowy, wygodny, szybki jak na silni 1500 ( mój pierwszy z TURBO), ale NIKOMU NIE POLECAM mąlego silnika VOLVO skoro ten motor pali tyle samo co 245km 2,0 T5? Po co oni produkowali 1.5 T3? na krótkich odcinkach zdecydowanie doradzam ( Honda średnio ok 10lt, VOLVO 15lt), na długich trasach krajowych - HONDA 5,9-6,3, VOLVO min jakie udało mi się osiągnąć to 7,3 przy jeżdzie zgodnie z przepisami. Nię zachęcam, nie odradzam ale chiałem się podzielić moinimi doświadczeniami. Mimo kulturalnej obsługi w serwisie nie czuję się przekonany że moje VOLVO powinno spalać około 5lt więcej niż 1800cm3 Honda Civic 2009 ( chociaż z całym szcunkiem do VOLVO ale HONDA silniki ma SUPER).
8,1
Volvo V40 II
Hatchback 1.5 T3 DRIVE-E 152KM 112kW
Paliwożerny silnik. Średnio 8.5 l / 100 km w cyklu mieszanym. Dla przykładu Mazda 3 z 2l silnikiem165 KM ma średnie spalanie w granicach 6.2 l 100 km (przy przejechanych 60 tyś km). Raczej nie polecam.
6,4
Volvo V40 II
Hatchback 1.5 T3 DRIVE-E 152KM 112kW
Na długiej trasie, stojąc trochę w korkach w Warszawie i pędząc na autostradach i ekspresówkach udało mi się osiągnąć spalanie 6,2. Przy prędkości stałej 100km/h spalanie 5,8. Przy prędkości 90km/h nawet 5,2.

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Wentylacja i ogrzewanie + Karoseria

Wady

- Wyciszenie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volvo przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volvo V40