Szukaj

Volvo V40 I 1.9 TD 115KM 2003 Volvo V40 Diesel.klimatyzacja

2 650 PLN
Volvo
V40
2003
diesel
115 KM
+48
Zieleniewo (woj. zachodniopomorskie)
Rocznik 2003
Przebieg 385 276 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 115 KM
Pojemność silnika 1 870 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, Immobilizer, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, Tapicerka tekstylna, Centralny zamek

Informacje o samochodzie

Volvo V40 Diesel.klimatyzacja

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
195 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,5 s
Średnie spalanie
5,4 l/100 km
Długość
4 483 mm
Szerokość
1 717 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
87% 13%
5,5
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
Zuzycie paliwa: rewelacja. W cyklu mieszanym mam srednie spalanie 5,5 l/100km, przy czym auto jest naprawde dynamiczne i elastyczne (wygrywa pod tym wzgledem dosc wyraznie np. ze wspomniana laguna z tym samym silnikiem). Duzym plusem jest to, ze silnik pochodzi od renault- dzieki czemu czesci zamienne mozna dostac znacznie taniej, niz w przypadku silnikow szwedzkich w volvo. Np. za rozrzad w zaprzyjaznionym sklepie z czesciami do aut francuskich zaplacilem bodajze 230 czy 300 pln (nie pamietam dokladnie). Ceny innych czesci rowniez w ostatnich latach spadly i nie powoduja drenazu portfela. Gorzej, jesli jest to cos dostepnego tylko u autoryzowanego dealera (np. za peknieta klamke chcieli 300 PLN, a za dorobienie jednego kluczyka skladanego wraz z zaprogramowaniem immobilizera bodajze 1300 albo 1700 pln- nie pamietam dokladnie). Generalnie jednak porownujac z cenami podzespolow nowych aut uwazam, ze jest to na dzien dzisiejszy auto naprawde niedrogie w utrzymaniu.
7,0
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
Diesel był celowym wyborem i nie zawiodłem się co do spalania. W trasie, na autostradzie w austriackich i we włoskich górach, trzy osoby plus bagaż pod sufit, przy prędkościach pomiędzy 110 a 140km/h, średnia wyszła: 5,2 l/100km. W Warszawie, średnio przejeżdżam 40-60km dziennie: 8,5 l/100km. Na baku (56 l) wychodzi realnie 750 km w mieście i 1100km w trasie. To ta jasna strona "mocy". Po drugiej stronie są koszty napraw. O ile silnik, zawieszenie, układ wentylacyjny i wydechowy nie sprawiają problemów i są trwałe gdy zadbane, to niedoinwestowane: osprzęt silnika i napęd potrafią wyczyścić kieszeń ... Od ponad pół roku posiadania, dołożyłem do niego połowę wartości (koszt zakupu 17500). Regeneracja turbiny, która teoretycznie została niedawno wymieniona - 1400pln; wymiana sprzęgła poniosła za sobą regenerację koła zamachowego i półosiek (tu komplet 3500pln); kompletne hamulce przód, końcówki drążków i zbieżność to kolejny tysiąc. Przede mną sprawdzenie klimatyzacji. Dlatego mój odbiór tego auta to jednocześnie zadowolenie i rozpacz ...
5,8
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
Do napraw jakie mi przyszło zrobić to: 1. Wymiana rozrządu z pompą wody, olej Castrol 700 zł. 2. Padła mi turbina w sensie takim że wyrzucała olej ale jeździłem. Koszt regenerowanej 750 zł z przesyłkami. Wymiana u mojego mechanika kosztowała mnie 200 zł. 3. wymieniłem tarcze z przodu z klockami ATM Mikoda koszt 300 zł plus robocizna 100 zł. Spalanie w porównaniu do tego 95 KM jest nieco większe ale coś za coś. Albo jedziesz i płacisz albo zwiedzasz i też płacisz tylko trochę mniej. Nie jestem bogaty ale jakoś auto użytkuję i przynajmniej nie jeżdżę co chwila do mechanika. Bywam tam na prawdę rzadko i chłop się trochę wkurza bo rodzinę na wyżywieniu ma.

Zalety

+ Silnik + Ergonomia + Karoseria

Wady

- Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volvo przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volvo V40