Szukaj

Volvo V40 II Hatchback 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 2014 R-Design*bezwypadk.*DUŻY WYBÓR*od ręki z Holandii

41 350 PLN
Volvo
V40
2014
diesel
191 KM
+48
Lublin (woj. lubelskie)
Rocznik 2014
Przebieg 233 500 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 191 KM
Pojemność silnika 1 969 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Szary metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Relingi dachowe, System Start-Stop, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

R-Design*bezwypadk.*DUŻY WYBÓR*od ręki z Holandii

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
230 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,2 s
Średnie spalanie
5,0 l/100 km
Długość
4 369 mm
Szerokość
1 802 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,0
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
71% 29%
5,3
Volvo V40 II
Hatchback 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 140kW
To moje trzecie Volvo i w końcu uwierzyłem że nowe ON mogą mało palić, wcześniejsze 2,0 PSA to smoki w porównaniu z tą serią silników. Nie wierzyłem w wynik spalania z komp pokładowego, kilka razy tankowałem na stacji i za każdym razem się zgadzało. Trasa Białystok-Karpacz i z powrotem przy umiarkowanym ruchu prędkość 120/h spalanie 4,4 auto obciążone dwie osoby dorosłe dziecko i pełny bagażnik klima włączona, Drobne trasy w koło komina tak zwane po 100-150 km prędkość na tempomacie ustawiona 100/h spalanie 3,9 jazda po płaskim wiosna jesień klima wyłączona. Koła standard 205/55R16. Oby tak dalej. Liczę że stara Szwedzka trwałość powróciła auto ma ponad 200kkm przebiegu i trzyma takie parametry.
5,4
Volvo V40 II
Hatchback 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 140kW
Witam, przejechałem nowym autem około 300 km więc jeszcze dobrze auta nie poznałem w jeździe. Spokojna trasa po Kaszubach do 110 km/h, kilka wyprzedzeń, 70 % trasa 30 % miasto spalanie wyszło około 5.3 lira. Jazda po za miastem na odcinku 30 km z zastosowaniem wskaźnika eko przy lekkiej nodze do 110 km/h spalanie wyniosło 4.9. Jazda w dużym natężeniu po mieście około 7.5 do 8, minimalne spalanie w mieście 6 litrów. Mam nadzieję, że z biegiem czasu spalanie w trasie zejdzie spokojnie poniżej 5 litrów, już nie oczekuję od producenta spalania na poziomie 3.6 litra bo to nie realne, chociaż jak sprawdzałem średnie spalanie na 6 biegu przy 80 km/h wynosiło czasami poniżej 4 litrów. Jak na diesla co ma 190 KM to samochód ekonomiczny.
4,9
Volvo V40 II
Hatchback 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 140kW
Niezwykle oszczędna jednostka napędowa - zwłaszcza mając na uwadze masę pojazdu. Poniżej rezultaty po pokonaniu ok. 60 tys. km na oponach 225/45/17 (lato/zima). Jazda po mieście w godzinach szczytu (miasto powyżej 500 tys. mieszkańców): ok. 6,2 l/100 km. Jazda po polskich autostradach w granicach 140 km/h: ok. 5.6 l/100 km. Jazda po niemieckich autostradach z prędkością do 200 km/h: 7.6 l/100 km. Oszczędna jazda pozamiejska: 3,7 l/100 km.

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volvo przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volvo V40