Szukaj

Volvo S80 I 2.4 i 20V 170KM 2002 VOLVO S80, 2.4 170 KM, Oryginał, 145 tyś km, Automat

22 900 PLN
Volvo
S80
2002
benzynowy
170 KM
Rocznik 2002
Przebieg 145 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 170 KM
Pojemność silnika 2 435 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Skórzana kierownica, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, MP3, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

VOLVO S80, 2.4 170 KM, Oryginał, 145 tyś km, Automat

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
215 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,9 s
Średnie spalanie
10,0 l/100 km
Długość
4 822 mm
Szerokość
1 832 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
83% 17%
9,9
Volvo S80 I
Sedan 2.4 i 20V 170KM 125kW
Koszty utrzymania niewiele odbiegają od tych które miałem w Skodzie Fabii 1.4 16V. Są wyższe ze względu na paliwo, jednak koszty napraw (niska awaryjność tego auta i niewygórowane ceny części zamiennych, nierzadko niższe niż do Fabki) uspokajająco niskie, wręcz niższe niż miałem u Fabii. najboleśniejszy jest koszt zakupu opon, jeżeli przyjmuje się taką jak ja zasadę, że jest to jedyny kontakt auta z ziemią, zatem ma być właściwy i zapewniający bezpieczeństwo. Koszt ubezpieczenia w granicach 600 zł, więc jak na 2,4L silnik do przyjęcia (nigdy nie zrozumiem dlaczego ubezpieczenie liczone jest od pojemności silnika a nie od przebywanych kilometrów).
9,9
Volvo S80 I
Sedan 2.4 i 20V 170KM 125kW
Auto jak na wielkość silnika i masę autka uznaję za oszczędne. Jeżdżę przede wszystkim w mieście na krótkich trasach (często poniżej 3km) ze względu na odległości w miejscowości w której mieszkam. Podróżuję zarówno sam jak i z całą rodzinką. Spalanie w długiej trasie może być mało dokładne, bo życie "przygwoździło" mnie ostatnio w miejscu, natomiast pozostałe są zdecydowanie bardziej wiarygodne. Niekiedy lubię ostrzej przyspieszyć więc pewnie dało by się zejść niżej, jednak przyjemność z przyciśnięcia pedału gazu do podłogi jest czasami nie do powstrzymania. Szczególnie, że dźwięk silnika zachęca do wkręcania na wyższe obroty. Zwiększone koszty spalania w stosunku do "normalnych" w mniejszym samochodzie rekompensuje zaskakująco dobra cena części zamiennych i niska awaryjność tego auta.
9,8
Volvo S80 I
Sedan 2.4 i 20V 170KM 125kW
Jestem bardzo mile zaskoczony zużyciem paliwa. Przy tej pojemności i masie spalanie w trasie waha się między 8 i 9,5 litra w zależności od prędkości. Przy mniejszych prędkościach miedzy 80-100km/h nie przekracza natomiast 7,5-8 litrów.W typowo miejskiej jeździe potrafi zjeść swoje 13 literków ale nie jest to Corsa 1.2 więc i tu nie ma się co dziwić. Przy zakupie spodziewałem się o wiele większego apetytu. Jeśli chodzi o ceny napraw nie miałem okazji jeszcze sporego inwestowania w ten samochód. Z tego co zainwestowałem ceny części eksploatacyjnych nie przyprawiały o zawrót głowy. Napewno były tańsze od tych do Forda i Renault moich znajomych.

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volvo przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volvo S80