Szukaj

Volvo S80 II Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 2014 Volvo S80 2.0 D4, 178 KM, Automat, Skóra, Navi

44 999 PLN
Volvo
S80
2014
diesel
181 KM
+48
Bielany Wrocławskie (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2014
Przebieg 232 622 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 181 KM
Pojemność silnika 1 968 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Biały metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Alufelgi, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Volvo S80 2.0 D4, 178 KM, Automat, Skóra, Navi

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,4 s
Średnie spalanie
4,5 l/100 km
Długość
4 854 mm
Szerokość
1 861 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
75% 25%
6,7
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
Kupując drugi raz to auto brałem pod uwagę także to, czego nie przeczyta się lub zobaczy w testach, także w Autocentrum: Napęd rozrządu paskiem, łatwo dostępny - wymiana 2-3 godziny, koszt max 1 tys. zł (z dodatkami). Klimatyzacja - na tradycyjnym czynniku 134, wymiana 100 zł. Zawieszenie - prosta konstrukcja, jak ktoś chce przyoszczędzić pasują elementy z Mondeo. Ceny części oryginalnych wyraźnie niższe niż w BMW lub Audi, b.dobra dostępność, dużo zamienników. Cały układ wtryskowy Denso, co jak wiadomo wróży dużą trwałość. Wspomaganie tradycyjne hydrauliczne - da się naprawiać. Ceny przeglądów - przeciętne, połowę niższe niż w BMW. Auto z tym silnikiem pali 2-4 litrów mniej, niż poprzednie z D5 2,4 litra.
6,8
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
Cen serwisu nie liczę, bo samochód relatywnie młody, więc oprę się tylko o koszty paliwa. Nie mogę dać innej oceny aniżeli doskonale. Ciężka limuzyna - 1700kg, włączona klimatyzacja trasa na tempomacie 120-130 = 5.5l. Szok. Trasa na tempomacie 180km/h nie odpuszczając ani na chwilę = 8.4L.. Aby spalil 10L, musialbym chyba cały czas trzymać nogę wciśnięta do oporu przez całą długą trasę. Przy normalnej jezdzie po autostradach i trasach ekspresowych, wychodzi w granicach 6.5L/100km Miasto przy dośc dynamicznej jeździe i automatem ustawionym w tryb sport ok 8L, przy jezdzie Eco - 7L.
6,4
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
VOLVO S80 II 2.0 D - pierwotnie 181 KM i 400NM - po wgraniu pakietu PLESTAR (oprogramowanie silnika i skrzyni biegów) 200 KM i 440 NM - znaczny przyrost osiągów (głównie szybkość zmiany biegów i moment obrotowy zrobiły swoje) - minimalne zużycie przy eco-jeździe na trasie 4,9 l/100. Standardowa wartość przy jeździe mieszanej (60% miasto/40% S-ki) 6,5 l/100. Przy dynamicznej jeździe 7,8-8,0,

Zalety

+ Bezawaryjność (drobiazgi) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wyciszenie

Wady

- Układ jezdny - Całokształt - Skrzynia biegów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volvo przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volvo S80