Szukaj

Volvo S60 I 2008 VOLVO S 60 2.4 DIESEL 163 KM MOŻLIWA ZAMIANA

19 800 PLN
Volvo
S60
2008
diesel
163 KM
+48
Białystok (woj. podlaskie)
Rocznik 2008
Przebieg 256 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 163 KM
Pojemność silnika 2 400 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Skórzana kierownica, Tapicerka jasna, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Gniazdo AUX, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Tempomat

4,7
~Marcin
Volvo S60 I
Sedan 2.4 D5 163KM 120kW
Mam to volvo 13 lat kupiłem z przebiegiem 120 tys, teraz ma 265. Jeździ codziennie, często krótkie odcinki, normalne auto na codzień. Nigdy nic nie nawaliło. Trzeba dbać o podzespoły, co roku wymiana filtrów olejów itd wszystkich! Tak samo reszta, jak coś stuka,puka wymienić i będzie wiernie służyć. Auto wygodne,bezpieczne dobrze trzyma się drogi i dynamiczne. Jak kupowałem to się obawiałem że będzie drogie w eksploatacji ale nic z tych...
4,8
~Hubert
Volvo S60 I
Sedan 2.4 T 200KM 147kW
Auto kupiłem zadbane niemal full wersja, wszystko w skórach. Miejsca na każdym fotelu jest jak w limuzynie, pozycja z przodu jest niska/sportowa. Fotele manualnie regulowane w każdym kierunku włącznie z regulacją odcinka lędźwiowego. Widoczność w lusterkach jest idealna, w żadnym innym aucie tyle nie widziałem. Mam 183cm i mogę siąść a w ręcz się położyć z przodu i z tyłu ma. Jeszcze z 5-10cm na nogi. Auto jest zaprojektowane na długą trasę. I...
4,2
~Łukasz
Volvo S60 I
Sedan 2.4 D5 163KM 120kW
Samochód przyzwoity. Bardzo wygodny. Fotele wykonane z myślą o długich trasach - jechałem 1500km bez przerwy i nie odczułem dyskomfortu. Silnik przyzwoity pozwalający wyprzedzić bez większych problemów - aktualnie mam chip na 200km 440nm. Zawieszenie skonstruowane do komfortowej jazdy. Skrzynia automat 6 biegów działa bez żadnych problemów. Fabrycznie z DPF - nie ma najmniejszego problemu z zapychaniem filtra. Spalanie w mieście trochę duże,...

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volvo przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volvo S60