Szukaj

Volvo S40 II 2015 Volvo V40 2.0 T5, Salon Polska, 4X4, Automat

57 999 PLN
Volvo
S40
2015
benzynowy
245 KM
+48
Bielany Wrocławskie (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2015
Przebieg 177 746 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 245 KM
Pojemność silnika 1 969 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Czerwony
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Hak, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

4,0
~Pawel
Volvo S40 II
Sedan 2.0 D 136KM 100kW
użytkuję krótko ale podziele się opinią, bardzo fajny samochód, zauważyłem też kilka wad, na plus cena zakupu, za dobrze wyposażone auto zapłaciłem 50 procent mniej niż trzeba zapłacić za podobny rocznik Audi lub nawet Volswagena, a tyle samo co za samochód segmentu B, auto może podobać się z zewnątrz, ładny, czarny, zwarty sedan, świetnie zabezpieczony antykorozyjnie, nie ma grama rdzy, od spodu jest już gorzej ale też nie ma jeszcze dziur,...
4,3
~mefiur
Volvo S40 II
Sedan 2.4 i 170KM 125kW
Auto zakupiłem w 2017 roku. Wiedziałem, że będę tym autem pokonywał dużo kilometrów, dlatego zdecydowałem się na montaż instalacji gazowej w firmie NAGAZ w Łodzi. Przez ostatnie 3 lata zrobiłem Volvo prawie 120 tys. km na LPG. Aktualny przebieg to 301 tys. km. Silnik 2.4 170KM jest świetną, niezawodną jednostką. Skrzynia automatyczna Aisina podobno nie należy do najtrwalszych na rynku, u mnie na szczęście działa prawidłowo i niech tak...
5,0
~Sebastian
Volvo S40 II
Sedan 2.4 i 140KM 103kW
Auto naprawdę komfortowe, bez większych mankamentów, silnik bardzo dobry do LPG. Przejechane 60 tyś km i przebieg nadal rośnie. Naprawy ograniczyły się tylko do części eksploatacyjnych. Warto wymieniać olej w skrzyni raz do roku (30-40 tyś km) dla świętego spokoju (polecam lać olej OEM, ponieważ Ravenol wyglądał bardzo słabo po 30 tyś.). Auto godne polecenia, idealne dla kobiet. Dobrze zabezpieczone antykorozyjnie. Dźwięk silnika przy kickdown...

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Widoczność - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volvo przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volvo S40