Szukaj

Volvo C30 Hatchback 3d 1.6 D DRIVe 109KM 2010 Volvo C30 1.6 D, Klima, Klimatronic, Tempomat

18 999 PLN
Volvo
C30
2010
diesel
109 KM
+48
Zabrze (woj. śląskie)
Rocznik 2010
Przebieg 286 523 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 109 KM
Pojemność silnika 1 560 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 2
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Volvo C30 1.6 D, Klima, Klimatronic, Tempomat

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
190 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,3 s
Średnie spalanie
4,4 l/100 km
Długość
4 266 mm
Szerokość
1 782 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
6,4
Volvo C30
Hatchback 3d 1.6 D DRIVe 109KM 80kW
Moje średnie roczne przebiegi to około 40-50tyś km (od 3 lat). Mało jeżdżę w mieście (zaledwie 5-10% przebiegu), głównie długie trasy (minimum 400 km) na terenie Niemiec. Spalanie w trasie (tryb oszczędny czyli 120-130 km/h na tempomacie) to spalanie nie więcej niż 5,2 - 5,5l Spalanie w trasie (tryb szybko do domu czyli +160 km/h dynamiczne przyspieszanie itp) wtedy około 7-8l Spalanie miasto (tylko normalna w miarę dynamiczna jazda) spalanie na poziomie 6,5l Auto serwisowane na bieżąco : Olej +filtr co 10k Filtr powietrza co 20k Filtr paliwa co 40k
5,1
Liczba komentarzy: 1
Volvo C30
Hatchback 3d 1.6 D DRIVe 109KM 80kW
Niech wierzy kto chce, ale moja opinia jest obiektywna a nie zaniżona. Auto pali mniej niż się spodziewałem. Jestem mechanikiem, jeżdżę rozsądnie tak jak dieslem powinno się jeździć. Auto ma DPF,więc jazda do sklepu na narożnik i spowrotem odpada, użytkuję na trasach minimum 30km. Kiedy trzeba cisnę ostro, filtr też lubi być dobrze przepalony :) Po silniku od forda spodziewałem się gorszej kultury pracy, aczkolwiek zdziwieniem było gdy okazało się że wtryski zamontowane w tym silniku są wtryskami volvo, stąd cichsza praca silnika w porównaniu do fordów, peugeotów czy citroenów które zdarza mi się naprawiać. Polecam każdemu kto chce mieć auto inne niż sąsiad, samochód ma swój charakter :)
6,6
Volvo C30
Hatchback 3d 1.6 D DRIVe 109KM 80kW
Jeździłem tym autem głównie trasy przede wszystkim trasy. Od rezerwy do rezerwy. Zawsze wlałem za 100 zł tylko tego lepszego ON i robiłem od rezerwy do rezerwy 300 km. DPF włączał się jak powinien co ok 2 takie trasy. Nie jeździłem jak emeryt ani jak wariat. Czyli paliwa za 100 zł w tamtym czasie 20-22 l wychodzi trochę poniżej 7 l. Być może można zejść do deklaracji producenta poniżej 5 l ale jadąc chyba za ciężarówka i ok 80 km na h.

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Widoczność - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volvo przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volvo C30