Szukaj

Volkswagen Touran I 2.0 TDI 140KM 2005 VW TOURAN (1T1, 1T2) 2.0 TDI 140 KM

6 850 PLN
Volkswagen
Touran
2005
diesel
140 KM
Rocznik 2005
Przebieg 378 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 1 968 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia minivan
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujniki parkowania tylne, Immobilizer, Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wspomaganie kierownicy, CD, Gniazdo AUX, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Relingi dachowe

Informacje o samochodzie

VW TOURAN (1T1, 1T2) 2.0 TDI 140 KM

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
198 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,3 s
Średnie spalanie
6,5 l/100 km
Długość
4 391 mm
Szerokość
1 794 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,0
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
71% 29%
6,6
Volkswagen Touran I
Minivan 2.0 TDI 140KM 103kW
Swojego Tourana mam stosunkowo od niedawna. Jednak myślę że po przejechaniu nim prawie 1,5 tys km mogę się wypowiedzieć na jego temat. Ogólnie mówiąc przebieg 320 tys. więc swoje widział, po wymianie paska rozrządu, oleju w silniku i skrzyni (automat DSG) oraz przy jeździe w stosunku 60% trasa 40% miasto, spalanie przedstawia się następująco: Spalanie miasto = 7,8-8,2l/100km, Trasa = 5,6-6l/100km, chociaż w jednym przypadku udało mi się zejść ze spalaniem na trasie do 5,4l/100km bez większych problemów. W moim egzemplarzu problemem były kosmetyczne rzeczy: uszczelki, pasek rozrządu, oleje, filtry powietrza, klocki hamulcowe, elektryka lusterek i szyb, da gniazda zapalniczek (do wymiany) i nowy akumulator czyli rzeczy typowo eksploatacyjne poza tym śmiga, hula, mruczy aż miło. Lekki dyskomfort można odczuć przy odpalaniu zimnego silnika - ciężko mu to idzie i szarpie autem jak worem kartofli na wertepach. Ogólnie polecam nawet najbardziej wybrednym, podstawowe wymogi komfortu i kultury jazdy to auto spełnia wyśmienicie.
5,6
Volkswagen Touran I
Minivan 2.0 TDI 140KM 103kW
Spalanie tego autka jest rewelacyjne :) Posiadam 2.0 TDI BKD czyli ten z pękającymi głowicami- przebieg rzeczywisty to 280 tyś. i śmiga :) jadąc do Belgii i z powrotem to 2,5 tyś km spalanie średnie wyszło 6,5l- autko z dużym bagażem z prędkościami ok 160km/h i czasem więcej :) spalanie w mieście zatłoczonym z krótką trasą spalanie wysokie, w zimie nawet 8/100km. poza miastem do 140km/h spalanie 5.5/100, wiadomo jeżeli ktoś jeździ 100 na 6 biegu to spokojnie zejdzie poniżej 5l. Wszystko zależne od traktowania samochodu, trzeba się przyzwyczaić do charakterystyki silnika, 140KM wystarcza żeby się sprawnie poruszać- mina niektórych kierowców bezcenna jak nie mogą uciec minivanowi :) Szczególnie polecam wersję 7os. czasem przydają się dodatkowe siedzenia a wcale nie zabierają miejsca w środku, jedynym mankamentem jest wtedy brak koła zapasowego, na wyposażeniu jest jedynie zestaw naprawczy w sprayu. Bagażnik jest naprawdę pokaźny. ogólnie auto spisuje się rewelacyjnie, na razie nie miałem z nim żadnych niespodzianek, ważne żeby pilnować okresowych przeglądów, wymian oleju filtrów, tankować na większych stacjach a nie od pana Miecia ze stodoły a auto odwdzięczy się bezawaryjnością. Duże, wygodne, z oszczędnym silnikiem tak w 3 słowach.
6,1
Volkswagen Touran I
Minivan 2.0 TDI 140KM 103kW
Witam Duzo czytać o 2.0 TDI zwłaszcza "BKD" mam ten silnik, oryginalne 146 tys. poza padnietą przelotką(450zł+100zł komputer) czasem lekko falującymi obrotami biegu jałowego, nic się nie dzieje ! Ani dwu mas ani zadnych problemów z głowicą nic a nic, po przegladzie zawieszenie oryginał po naszych drogach juz 80 tys. km żadnych luzów. Blacharka orginał, żadnej rdzy. Jak ktos kupi wylatany z przebiegiem ponad 250tys. cofniętym licznikiem itd nie dziwie się że głowice i dwumasy padaja ! Trzeba potrafić, umieć jeździć dieselem, nie pedzel, lub 6 bieg i 50km/h jak dla mnie z tad wynikaja problemy. Mi auto przyśpiesza tip top, czasem zaleje Vpower, a tak orlen, bp czy baza autobusów :) Pzdr

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Skrzynia biegów + Ergonomia

Wady

- Wyciszenie - Bezawaryjność (poważne usterki) - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Touran