Szukaj

Volkswagen Touareg I 5.0 V10 TDI 313KM 2008 Volkswagen Touareg V10 TDI Individual Alu22 Ra...

29 400 PLN
Volkswagen
Touareg
2008
diesel
313 KM
+48
Bielawa (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2008
Przebieg 275 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 313 KM
Pojemność silnika 4 921 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Ogrzewanie postojowe, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Zawieszenie adaptacyjne, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Szyberdach

Informacje o samochodzie

Volkswagen Touareg V10 TDI Individual Alu22 Ra...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
231 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,4 s
Średnie spalanie
12,8 l/100 km
Długość
4 754 mm
Szerokość
1 925 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
83% 17%
12,2
Volkswagen Touareg I
SUV 5.0 V10 TDI 313KM 230kW
Najmniejsze spalanie wg komputera to 7,83 po Mazurskich Drogach bez korka jadąć średnio 70-90, w Warszawie w realnym wyliczeniu nie wg wskazań kompa w codziennych korkach bez szybkiej jazdy tylko normalna jazda w miesćie spalanie wyniosło 11,83 (wyliczone po zatankowaniu nie z komputera), jazda normalna w Warszawskich korkach i to nie małych z normalnym trybem czyli korzystanie z mocy silnika spalanie 16-17 litrów ON. W przypadku jazdy pod pełnymi żaglami auto spali ile wlejesz - nawet ponad 20 litrów ON, ale pamiętaj, że to V10 i 2,5 tony plus 2 turbiny. Auto nie jest takie straszne jak go malują , w mieście przy normanej jeżdzie można usyskać spalanie 12-14 litrów (LATO) - jak na taki tonaż i moc to bdb wynik - odejście auta rekompensuje wydatki na paliwo :) Nie to nie jest Passat 1.6 TDI B7, który spala 7 litrów na 100 w mieście i 5,5 w trasie, ale dla porównania INsygnia 2.0 170KM 4X4 spalała mi 12 litrów w mieście także jestem pozytywnie zaskoczony spalaniem Turka bo spodziewałem się spalania w mieście na poziomie 20 litrów
12,2
Volkswagen Touareg I
SUV 5.0 V10 TDI 313KM 230kW
to zalezy, auto to nie jest konstrukcja cepa, niestety wymaga większych nakładów niż passat czy golf, ale są zamienniki, można regenerować elementy itp - da się przeżyć, ale nie ma co się okłamywać nie zrobisz przeglądu za 300zł Filltr powietrza 39zł x2 Filtr oleju 40 zł Olej tylko norma 506.01 12L 412zł Filtr i olej w skrzyni biegów 480zł klocki zależy rozpiętość od 200do 500 zł, ksenony komplet 290 zł Świeca żarowa 130zł , grubsze rzeczy np amortyzator pneumatyczny 1400 regenerowany, wał 1200 z nową podporą po regeneracji
11,9
Volkswagen Touareg I
SUV 5.0 V10 TDI 313KM 230kW
Witam, Spalanie da się przeżyć. Przed chipem miasto 17 trasa 11, po chipie robionym w Niemczech na 422 km i 1080 nM spalanie dużo mniejsze i dużo większe :) z tym chipem można zejść poniżej 9 litrów ale bardzo spokojną nogą, najniżej po chipie co odnotowałem to 8.9 litra, za to najwyżej to 28 litrów (trochę się spieszyłem) :) Duża różnica w spalaniu zanotowana przy zróżnicownym paliwie. Najdroższego diesla schodziło nawet 3 litry mniej. aczkolwiek przed chipem na trasach robiłem średnio 10 - 11, a po mieście Wrocław nawet w zimie poszło 22. Ogólne wrażenie bardzo pozytywne. Jeżeli ktoś planuje zakup takiego auta musi mieć na niego trochę kasy, bo jak coś padnie, to lepiej sprzedać. W serwisie VW wymiana żarówki ksenonowej 350 zł. Jednak wszystko przesłania jakość wykonania i luksus. Po mieście automat schodzi do ostatniego biegu. Trochę słaba widoczność do tyłu ale kamera cofania mi pomaga z czujnikami w parze. Tak jak wcześniej wspomniałem auto dla ludzi z kasą. Apropo chip´a trzeba uważać bo można zajechać skrzynię. Żadnych powerboxów, tylko mapować silnik i zmieniać sterowniki bo inaczej wariuje skrzynia (na tempomacie przy stałej prędkości 110 km/h zmienia co chwile biegi). Nie oszczędzać na chińskich częściach i na oponach. Osobiście od razu po zakupie zmieniłem system hamowania na brembo. 2,5 tony ciężko to wyhamować. Nie było to tanie ale dużo dało. Proszę pamiętać, że moje wyniki spalania mogą być zawyżone, jeżdzę na 22" felgach!

Zalety

+ Silnik + Karoseria + Wyciszenie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Touareg