Szukaj

Volkswagen Tiguan I 2011 VW Tiguan 2.0 TDI, 4X4, Skóra, Klima

40 999 PLN
Volkswagen
Tiguan
2011
diesel
136 KM
+48
Zabrze (woj. śląskie)
Rocznik 2011
Przebieg 194 694 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 136 KM
Pojemność silnika 1 968 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Bluetooth, CD, Hak, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

4,8
~Gili
Volkswagen Tiguan I
SUV 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Samochód po kupnie potrzebował parę złotych doinwestowania,chociaż miał tylko 3lata i lekko ponad 100tyś.km. Po siedmiu latach użytkowania stwierdzam,że jest jak wino i z biegiem czasu potwierdza legendarną trwałość VW. Najbogatsza wersja wyposarzenia,a z elektryki zepsuł się tylko wzmacniacz Dynaudio,znajduje się pod siedzeniem kierowcy przez co narażony jest na kontakt z wilgocią. Po zatem drobnostki,przepustnica ,niedawno wymieniona,...
4,6
~Maniek_
Volkswagen Tiguan I
SUV 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Jestem drugim właścicielem auta. Kupiony został od dilera w 2015r, z przebiegiem 43.000 km. ktoś zostawił w rozliczeniu. Obecnie auto ma 118 tysięcy. Auto bardzo przyjemne, wygodne, pewnie się prowadzi, nie czuć prędkości autostradowych. Napęd 4x4 przydaje się sporadycznie, z reguły podczas zimowych wyjazdów w góry. Auto wykonane solidnie w środku sporo miękkich tworzyw. Mimo upływu 8 lat nadal nic nie trzeszczy i nie skrzypi. Moc 140 koni...
4,1
~Gniazdowski
Volkswagen Tiguan I
SUV 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Po przejechaniu 50 000 km mogę stwierdzić że auto jest w miarę tanie w obsłudze silnik mimo 290 000 nie puszcza dymka i ma swoją moc napęd na cztery koła w daje dużo frajdy poza tym Auto jest twarde jazda po nierównościach nie jest zbyt przyjemna stuka puka jak w średniowiecznej karecie, Fotele są bardzo komfortowe po przejechaniu 5000 km po górach i autostradach Muszę stwierdzić że nic mnie nie bolało, po autostradzie autem jedzie się dobrze,...

Zalety

+ Karoseria + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Tiguan