Szukaj

Volkswagen Tiguan I SUV Facelifting 1.4 TSI BlueMotion 122KM 2015 VW Tiguan 1.4 TSI, Salon Polska, 1. Właściciel

41 999 PLN
Volkswagen
Tiguan
2015
benzynowy
122 KM
+48
Łódź (woj. łódzkie)
Rocznik 2015
Przebieg 178 819 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 122 KM
Pojemność silnika 1 390 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem, System Start-Stop

Informacje o samochodzie

VW Tiguan 1.4 TSI, Salon Polska, 1. Właściciel

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
185 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,9 s
Średnie spalanie
6,5 l/100 km
Długość
4 433 mm
Szerokość
1 809 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
71% 29%
8,7
Volkswagen Tiguan I
SUV Facelifting 1.4 TSI BlueMotion 122KM 90kW
Witam Przed zakupem mojego Tiguana w głównej mierze swój zakup oparłem o ten portal, wiarygodność opinii, raportów spalania pół na pół. Samochód waży 1500 kg więc dużo, za to daje komfort podróży, miłą sylwetkę i kilka jeszcze konkretnych atrybutów. Silnik 1.4 Tsi zalety elastyczność, moment obrotowy 200 Nm, w sumie tyle. Samo spalanie po mieście na dojazdy, na nie rozgrzanym silniku 10 l /100 km. Cykl mieszany z 1200 km 8,6 l /100 km. spalanie na odcinku A4 Katowice-Brzesko prędkość 120-130 km 7,7 l /100 km. Meritum sprawy tego silnika - umiejętność operowania gazem - bardzo czuły potencjometr w pedale gazu!!!! Można cisnąc go do oporu wtedy spalanie dużo zwiększone można nim pracować umiejętnie wtedy spalanie drastycznie spada. Pierwszy bak wypaliłem własnie w taki sposób przez nie umiejętne operowanie gazem. Jak jechać aby było ekonomicznie??Pierwsza sprawa zmiana biegów na poziomie 2 tys. obrotów plus wyczucie pedału gazu. Przewidywanie drogi przejazdu, zauważyłem ze silnik lubi jeździć bez gazu. Obecny przebieg 1200 km
6,4
Volkswagen Tiguan I
SUV Facelifting 1.4 TSI BlueMotion 122KM 90kW
Spalanie mogłoby być mniejsze ale jest do przyjęcia średnio 7,0l/100 km przy masie własnej 1500 kg to dobry wynik. Osoby, które piszą, że samochód pali ponad 10l niech wykorzystują wszystkie biegi a nie 1 - 4. 5 i 6 to nadbiegi i służą do oszczędzania paliwa. Na 31.01.2013 przebieg 11.000 km i nieco zmieniam zdanie o biegu 6 - "staje się na nim" coraz bardziej elastyczny - potrafi nawet przyspieszać pod małą górkę po poziomej drodze od 2000 obr/min też można nim przyspieszyć. Po przejechaniu 11.000 km stwierdzam,że: 1. Autem przy b.spokojnej jeździe na trasie można osiągnąć zużycie 6,0 l/100 km. ( 2 osoby i 50 kg bagażu) 2.Przy 120 - 140 km/h na autostradzie zużycie 7,9 l/100 km - 4 osoby. 3. Przy bardzo dynamicznej jeździe nie przekroczy 9 l. ( wcześniej olej osiągnie 120 C i trzeba zwolnić ). Ogólnie rzecz biorąc auto jak na taką masę jest oszczędne. Za 11.0000 przebiegu prawie zerowe zużycie oleju silnikowego (0,15 l. ). Oby tak przynajmniej do 100 000 km przebiegu
6,7
Volkswagen Tiguan I
SUV Facelifting 1.4 TSI BlueMotion 122KM 90kW
Witam mam nowiutkiego Tiguana z "niby" najsłabszą wersją silnikową 122KM. Na moje potrzeba moc ta w zupełności wystarcza, a zależało mi na ekonomii i na wszechstronności auta. To co chciałem to uzyskałem. Odnośnie minimalnego średniego spalania, to jazda po naszych zwykłych drogach, miejscowości 50km/h poza, jazda do 110 km/h z normalnym przyspieszaniem. Maksymalne spalanie uzyskałem w trasie na autostradzie, gdzie nie jechałem wolniej niż 135 km/h momentami do 180km/h. W aucie 5 osób i włączona klima, więc wynik i tak bardzo dobry, minimalnego spalania nie badałem dokładnie, aczkolwiek podejrzewam, że nawet poniżej 5,5 litra dałoby się zejść, ale to przy baaardzo spokojnej jeździe. Pozdrawiam :)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Silnik - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Tiguan