Szukaj

Volkswagen Tiguan II SUV Facelifting 1.5 TSI 150KM 2021 Volkswagen Tiguan Mocno doposazona wersja, per...

124 900 PLN
Volkswagen
Tiguan
2021
benzynowy
150 KM
+48
Rzeszów (woj. podkarpackie)
Rocznik 2021
Przebieg 55 687 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 498 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Biały
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent parkowania, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik martwego pola, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Łopatki zmiany biegów, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Volkswagen Tiguan Mocno doposazona wersja, per...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
202 km/h
Średnie spalanie
7,1 l/100 km
Długość
4 509 mm
Szerokość
1 839 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
71% 29%
6,5
Volkswagen Tiguan II
SUV Facelifting 1.5 TSI 150KM 110kW
Codziennie pokonuję trasę 25 km do pracy z czego 5 km to jazda przez miasto. Spalanie bardzo zależne od stylu jazdy. Jeżdżąc poza miastem przepisowo można spokojnie zejść poniżej 6 l/100km. Jak ktoś ma żyłkę rajdowca to niech nie płacze, że mu pali 8-10 l... Auto jest nastawione na komfort i nie nastraja do szybkiej jazdy, chociaż silnik 150 KM w zupełności wystarcza w codziennym użytkowaniu. Miasto to już inna bajka - jazda na krótkich odcinkach i w korkach nie pozwala zejść poniżej 10l/100km. Latem średnie spalanie długoterminowe oscylowało w granicach 6,5 l. Zimą przy ośnieżonej drodze, przy ujemnych temperaturach i na oponach zimowych (szer. opony 235) trzeba doliczyć minimum 1 litr. Z największych zalet mogę wymienić kulturę pracy i dynamikę silnika 1.5 TSI i bardzo dobre wyciszenie kabiny, wygodne fotele i przestronność. Uważam że jak na tak duże auto spalanie jest bardzo dobre. Pokonując odcinek 200 km drogami krajowymi (2 dorosłych + dziecko + bagaże) z jednym przystankiem średnie spalanie wyniosło 5,7l/100 km. Na jednym tankowaniu spokojnie można przejechać ponad 800 km. Na minus - bagażnik nie jest duży i realnie to ma pojemność ok 400 l (te 615 l podawane przez producenta to bzdura) można za to obniżyć podłogę bagażnika oraz przesunąć tylne fotele i robi się naprawdę duża przestrzeń (bez konieczności pogarszania komfortu podróży w tylnym rzędzie siedzeń. Jako ciekawostkę dodam że wybierając fotele ergo active z masażem tracimy możliwość składania przedniego fotela pasażera na płasko, umożliwiającego przewożenie bardzo długich elementów.
6,3
Volkswagen Tiguan II
SUV Facelifting 1.5 TSI 150KM 110kW
Spalanie przy normalnej przepisowej jeżdzie nie przekracza 7 litrów jestem pozytywnie zaskoczony skąd te opinie o spalaniu 10 litrów . Piszą je osoby które samochód maja jako służbowy i pełen pakiet punktów karnych
8,7
Volkswagen Tiguan II
SUV Facelifting 1.5 TSI 150KM 110kW
Tiguanem po faceliftingu zrobiłem już 5000 km, przy standardowej jeździe dynamicznej zejście poniżej 10l graniczy z cudem. Najlepszy wynik (5,9) udało mi się uzyskać na 50 kilometrowej trasie praktycznie bez zatrzymywania przez sygnalizację (2+1 na pokładzie). Przy prędkości autostradowej spalanie oscyluje w granicy 9 litrów. Nie mogę wyjść z podziwu jakim cudem poprzednicy dodający raport uzyskują wyniki, które problem ma uzyskać nowe Polo z 1.0 TSI pod maską.

Zalety

+ Widoczność + Ergonomia + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Karoseria - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Tiguan