Szukaj

Volkswagen Tiguan I SUV 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 110KM 2011 Volkswagen Tiguan 2.0TDi OPŁACONY Bezwypadkowy GW

42 900 PLN
Volkswagen
Tiguan
2011
diesel
110 KM
+48
Częstochowa (woj. śląskie)
Rocznik 2011
Przebieg 179 895 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 110 KM
Pojemność silnika 1 968 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Niebieski
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Asystent parkowania, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Dach panoramiczny, Komputer pokładowy, Relingi dachowe, System Start-Stop

Informacje o samochodzie

Volkswagen Tiguan 2.0TDi OPŁACONY Bezwypadkowy GW

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
174 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,9 s
Średnie spalanie
5,3 l/100 km
Długość
4 427 mm
Szerokość
1 809 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
3,6
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
50% 50%
6,2
Volkswagen Tiguan I
SUV 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 110KM 81kW
Mam samochód od 6 miesięcy i przejechałem dokładnie 15000. Nie chciałem się wypowiadać na samym początku bo człowiek podekscytowany to i tendencje do koloryzowania się pojawiaja. Spalanie - tu jest różnie zgodzę sie z przedmówcą że na te gabaryty to jest ok. Maksymalnie to 6,8 a minimalnie to 5.4. To co napisał że można zejść do 5litrów to też prawda - ale w ramach eksperymentu a nie jazdy na codzień. Streszczając auto pali 6,00 do 6,4 litra przy normalnej jeździe na autostradzie dochodzi do 6,9 (150-160km/h na tempomacie przez niemcy czy francję) co mnie zdziwiło to normalne jeżdżenie po mieście i wioskach przyległych - tu naprawdę 5,6 po nawet całodniowej jeździe pokazuje - nie wiem czy to start/stop ale daje radę. O wykończeniu nie będę pisał bo to niemiec i vw więc jest jak zawsze - ergonomicznie prosto i funkcjonalnie - ja lubię takie wykonanie więc dla mnie ok. Udogodnienia: nawigacja pro z połączeniem do internetu, dotykowy ekran, fajne menu itp, itd bardzo fajna, natomiast mapy hmmmm powiedzmy że ok. Jedna aktualizacja rocznie i nie wszystkie skrzyżowania to nie to czego się spodziewałem. Ogólnie jestem bardzo zadowolony ale nie zachwycony (jak to ma być z samochodami tego typu i tej marki) CIEKAWOSTKA: bardzo fajnie działają systemy wspomagające jak samoczynne parkowanie czy czujniki parkowania z wyświetlaczem na ekranie. MINUS AdBlue - dolewanie gdzieś tam w bagażniku i dość często to nie to co mi się podoba. Płyn tani ale za granicą czy w trasie szukać butelek bo pistolet nie pasuje i trzeba cały bagażnik opróżnić - to lipa. Generalnie polecam dla osób zastanawiających się.
7,5
Volkswagen Tiguan I
SUV 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 110KM 81kW
Spokojna jazda, dwie osoby, klimatyzacja, opony 255/40 R19: - trasa 5 - mieszany 7 - miasto 9 Normalna jazda bez oszczędzania to mniej więcej po 1 litrze więcej. Słaby silnik, spora buda i spore opony, ponieważ to R-Line.
6,1
Volkswagen Tiguan I
SUV 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 110KM 81kW

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (poważne usterki)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Tiguan