Szukaj

Volkswagen Polo IV Hatchback 1.2 i 54KM 2004 VW POLO (9N_) 1.2 54 KM 5 drzwi TANIO

3 500 PLN
Volkswagen
Polo
2004
benzynowy
54 KM
+48
Słupca (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2004
Przebieg 165 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 54 KM
Pojemność silnika 1 198 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia liftback
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujnik deszczu, Immobilizer, Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Tapicerka ciemna, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, CD, Gniazdo AUX, MP3, Radio fabryczne, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy

Informacje o samochodzie

VW POLO (9N_) 1.2 54 KM 5 drzwi TANIO

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
152 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
17,5 s
Średnie spalanie
5,8 l/100 km
Długość
3 926 mm
Szerokość
1 650 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
3,9
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
59% 41%
8,0
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
Posiadam Polo IV po lifcie z 2006 roku. Silnik 1.2 54KM w gazie. Instalacja założona prawie od nowości. Jestem trzecim właścicielem, Polo obecnie ma 15 lat i ponad 350 tyś. Auto jak dla studenta jest w sam raz. Bardzo tanie w utrzymaniu. Po roku jazdy zmuszony byłem wymienić jedną cewkę oraz przy okazji świece. Koszt produktów około 250 zł. Auto pali tak jak w opinii. Mam ciężką nogę więc spalanie wychodzi około 8 litrów w trasie. Auto z tym silnikiem NIE JEST dynamiczne. To muł który dowozi was z punktu a do punktu b, raczej na pewno nie do G :p Wykończenie wnętrza jest w miarę, plastiki nie brzęczą, ale wadą jest wbijający się w kolano plastik od strony hamulca ręcznego (w długiej bardzo trasie). Ogólnie polecam. Bardzo tanie w utrzymaniu i dość niezawodne, chyba że widać duże oznaki rdzy (jak każde VW).
6,5
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
Spokojną jazdą po mieście 6.7L przy dynamicznej jeździe po mieście 7.3L za miastem w trasie przy 2,5 tysiąca obrotów (80km na godz.)miałem mały problem silnik jak by nie pracował na jeden tłok, tzn. kulał i miało problemy z odpalaniem. Mechanicy przypuszczali że się zawór wypalił . Cewki i świece są ko kompresja po 13 na każdym tłoku. sprawdzało 7 mechaników i jeden wysyłał do drugiego każdy kasował po 100 Pn ale 8 emerytowany mechanik mi powiedział żeby zatankować auto do pełna w benzynie i Lpg na Orlenie i przejechać ok 400 km z nie większą prędkością niż 80 km na godzinę, biegi zmieniać przy 2 i pół tysiąca . po 300 km znów chodzi bez zarzutu. wszystko się wynormowało.
9,3
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
Na trasie 7l a czasem i mniej... natomiast w miescie 8l przy spokojnej jezdzie zas przy bardzoo brawurowej czasem nieco powyzej 10l. Wszysko zalezy jak ciezką noge mamy. Ogolnie gdybbym drugi raz kupowaldo wybralbym silnik 1.2 12V bo bardziej żwawy jest a rownie dobbrze nadaje się do instalacji LPG (kilku znajomych ma ten silnik + LPG i są bardzo zadowoleni)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Ergonomia + Widoczność

Wady

- Stosunek jakość/cena - Silnik - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Polo