Szukaj

Volkswagen Polo IV Hatchback 1.4 16V 75KM 2004 Volkswagen Polo 1.4 Benzyna 75 KM, Klimatyzacja,

8 490 PLN
Volkswagen
Polo
2004
benzynowy
75 KM
+48
Słupsk (woj. pomorskie)
Rocznik 2004
Przebieg 243 724 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 75 KM
Pojemność silnika 1 390 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Tapicerka ciemna, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, MP3, Radio niefabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy

Informacje o samochodzie

Volkswagen Polo 1.4 Benzyna 75 KM, Klimatyzacja,

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
172 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,9 s
Średnie spalanie
6,4 l/100 km
Długość
3 926 mm
Szerokość
1 650 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,0
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
76% 24%
7,0
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Gdyby nie poprzedni właściciel, przez którego poszło sprzęgło to ok (szczegóły poniżej). Mojemu tacie w identycznym egzemplarzu przy ok. 100k padł komputer sterujący, nie było zamiennika wówczas, koszt 2000k. 1. Cewka 4 cylindra + 4 świece (270 PLN). 2. Sprzęgło - sama część około 450 PLN za valeo lub sascha, robocizna zależy. W Wawie w Feuvercie 500 PLN. 3. Tuleje wahaczy i łączniki stabilizatora - 240 PLN. 4. Duży przegląd z rozrządem (2 paski) kosztuje 1 400 PLN poza Wawą. 5. Zwykły przegląd, filtry, płyny, ok. 450 PLN poza Warszawą. Generalnie takie rzeczy jak klocki, tarcze i elementy zawieszenia można kupić tanio z racji dużej liczby zamienników.
7,2
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
( samochodem zrobiłem ok 120 tyś kilometrów bo nie był nowy jak kupiłem) to co pamiętam czyli najgorsze naprawy to zawór EGR (1200 zł), wszystkie cewki raz pierdo**ły chyba ok 600 zł, przeguby ok 200 zł za jeden. SERWIS VW - omijajcie szerokim łukiem - ceny tam są kosmiczne(przegląd 600zł), z początku serwisowałem w Vw Ignaczak Stare Miasto lecz było to bardzo nieopłacalne. Spalanie ok 7 - 7,5 litra na 100 - jazda mieszana dość dynamiczna. do ok 6.5 litra udało mi sie zejść jadąc nad morze (full załadunek) nie przekraczając 120 km/h.
5,9
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Mam delikatną nogę, ze względu na ceny paliw, staram się jeździć dosyć Eko, ale zdecydowanie nie zamulajac. Polo spali na odcinkach 30 km dwa razy dziennie około 5.6 w lato natomiast w zimę 6.7litra. Zdarza mi się przygazowac Ale spalanie nigdy nie większe niż 6.7. Przebieg to 166 tysięcy i zdecydowanie prawdziwy. Polo zadbane poniemieckie tylko że sam sprowadziłem.

Zalety

+ Układ jezdny + Silnik + Ergonomia

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Polo