Szukaj

Volkswagen Phaeton 4.2 i V8 40V 335KM 2010 Volkswagen Phaeton LIFT 4.2 V8 335HP 4motion L...

64 950 PLN
Volkswagen
Phaeton
2010
benzynowy
335 KM
+48
WARSZAWA (woj. mazowieckie)
Rocznik 2010
Przebieg 293 419 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 335 KM
Pojemność silnika 4 172 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor inny
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 4
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana kierownica, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka skórzana, Wentylowane fotele, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Zawieszenie adaptacyjne, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Ogranicznik prędkości, Szyberdach, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Volkswagen Phaeton LIFT 4.2 V8 335HP 4motion L...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
6,9 s
Średnie spalanie
12,9 l/100 km
Długość
5 179 mm
Szerokość
1 903 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
16,3
Volkswagen Phaeton
Sedan 4.2 i V8 40V 335KM 246kW
Nie jedno auto w moim garażu stało ... ;) Nowe najwyższych klas i starsze lecz Phaeton gniecie wszystkie SERIO po 10 latach znów go kupiłem jako 4 w domu mega auto nie ma co się oszukiwać to nie Volkswagen to Bentley ze znaczkiem Volkswagena jeśli chodzi o WADY jak auto bylo bite i dostała elektronika będą problemy jak bezwypadek padaja normalne części jak w innych autach , jedyny problem brak ogarniętych mechaników i windują koszty bo nie wiedzą co się popsuło a padają pierdoły co robią duże kłopoty brak ładowania w aucie itp
22,7
Volkswagen Phaeton
Sedan 4.2 i V8 40V 335KM 246kW
Przede wszystkim posiadam model z 2004r. a nie z 2005r. ale nie było takiego do wyboru. Wersja Long tzw. President. Moim zdaniem wymiar tego samochodu jest jedynym właściwym, trudno mi sobie wyobrazić, żeby był krótszy tym bardziej, że przy 90 litrowym zbiorniku gazu w bagażniku zostaje mało miejsca. O zbiorniku w miejscu koła zapasowego zapomnijcie, znajduje się tam układ pneumatyki zawieszenia (inny niż w Citroenach, tam jest hydropnematyka napędzana z układu wspomagania układu kierowniczego, a tutaj jest dedykowany kompresor przez co samochód dużo dłużej się "podnosi" niż w cytrynach). Co do spalania, wyniki rzędu 16 litrów LPG w trasie należy uznać za abstrakcję. W trybie mieszanym trzeba przyjąć 20 litrów LPG na 100km, a w trybie typowo miejskim UWAGA 24-32 LITRÓW GAZU i to bez szaleństw. Pamiętajmy, że ten samochód ma blisko 3 tony masy!!! To niestety po spalaniu widać. W mieście nowe samochody typu 1.0 Turbo spokojnie sobie z nami radzą, natomiast nie spotkałem się aby ktokolwiek był wstanie utrzymać tempo przyspieszania w trasie od 160 w zwyż. Do tego trzeba się przyzwyczaić. Jeśli nauczymy się trzymać nerwy na smyczy mamy szansę zbliżyć się do wyników, które podałem czyli 16-20l LPG/100km w trasie, 19-24l LPG/100km w trybie mieszanym a po samym mieście 24-32l LPG/100km.
12,3
Volkswagen Phaeton
Sedan 4.2 i V8 40V 335KM 246kW
Tak naprawdę nie mam porównania. To moje pierwsze auto tej klasy. Wcześniej jeździłem Audi A6. Koszty utrzymania są zbliżone. Co prawda Phaeton więcej pali w trybie miejskim, ale na trasie i to bez znaczenia jakiej spala mniej niż ponad 100 koni słabsze V6. Ceny części eksploatacyjnych tegoż auta z silnikiem 4,2 nie są porażające. Oczywiście komplet wahaczy nie należy do najtańszych, a przy okazji do najtrwalszych, ale jak ktoś jeździł autem z grupy VAG na wielowahaczu to też nie będzie zbyt mocno rozczarowany. Drogie są amortyzatory. W końcu to pneumatyka, ale bez obawy - nie przekroczą one przez długi jeszcze czas wartości auta ;-) części blacharskie też nie należą do drogich. Co prawda nigdy nie miałem potrzeby ich kupować, ale zrobiłem rozeznanie na rynku przed zakupem auta. W końcu warto wiedzieć co ile kosztuje by nie wprowadzić się na pole minowe.

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Phaeton