Szukaj

Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 2012 VW Passat 2.0 TDI, Salon Polska, 167 KM, 4X4

37 999 PLN
Volkswagen
Passat
2012
diesel
170 KM
+48
Katowice (woj. śląskie)
Rocznik 2012
Przebieg 308 657 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 170 KM
Pojemność silnika 1 968 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Szary
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane przednie siedzenia, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Nawigacja GPS, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

VW Passat 2.0 TDI, Salon Polska, 167 KM, 4X4

7,3
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW
Zużycie ostatnio dość spore, może to kwestia zmiany oprogramowania w związku z aferą dieselgate? Kiedyś (przed aktualizacją) na trasie palił nawet o ponad 1l mniej, teraz żłopie ile wleję do baku. Dla przykładu 6,2l/100km to jazda drogami krajowymi, normalny ruch, bez szaleństw, prędkości do 110km/h, odrobina pseudo autostrady, tak do 140km/h i ciut miasta (dojazd do centrum). Kiedyś było ok.5,8l. Analogicznie 7,2l to w 80% autostrada/droga ekspresowa, prędkość 130-140km/h tempomat, 19% drogi krajowe, 1% to wyjazd z miasta - cała trasa ok 450km (kiedyś mieścił się 6,7l), ta sama trasa, ale już prędkości autostradowe 150km/h to zużycie wychodzi 8,5l (wcześniej nie przekraczał 7,2). Jedynie zużycie w mieście jest zbliżone do tego z przed aktualizacji 8,5-9l/100km przy czym miasto średnie, trasa 7-8km w 1 stronę. Sprawdzałem DPF i jest czysty, inne parametry też w normie... Auto serwisowane w ASO (olej, filtry co 15tkm, olej w DSG zgodnie z zaleceniami co 60tkm, rozrząd wymieniony przy 195tkm). Koła lato 235/45R17, zima 205/55R16. Spalanie bardzo zbliżone na obu kompletach, niezależnie od warunków atmosferycznych. Dziwię się trochę tym wzrostem spalania, tym bardziej, że w zeszłym roku byliśmy w 4 osoby dorosłe, pełen bagażnik plus box na dachu w Chorwacji i przy 80% drogi pokonanej autostradami 130-140km/h spalił 6,5l/100km (średnia z całego wyjazdu, łącznie ok 3000km) !! Może ktoś spotkał się z czymś podobnym u siebie i znalazł przyczynę, ewentualnie odinstalowywał aktualizację i pomogło. Proszę o info w komentarzu lub swojej opinii.
7,3
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW
srednio po 5900km spalanie wychodzi mi 7.45 l/100km. Nie jest to wynik z komputera a spisanie tankowania i przebieg rzeczywisty. Komputer przekłamuje ok 0,1-0,2 litra. Opony zimowe Nokian 215/55-16. Nie odmawiam sobie czasem depniecia ale gdzie sie da lubie wlaczac tempomat. Statystyka obejmuje rowniez wyjazd do Zakopca zimą i jazde po górach. Ok 70% trasy to miasto i drogi w okolo miasta. Mam wylaczony w komputerze automatyczne odlaczanie skrzyni przy puszczeniu pedalu gazu oraz zaraz po starcie wylaczam automatyczny "start stop".
6,6
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW
Spalanie na dobrym poziomie. Do tej pory przejechałem 50.000km. Jeździłem B6 tez 170KM CR 2010 z DSG dystans 180.00km, palił o 0,5l/100km mniej. Ten sam styl jazdy. Widzę po autostradzie przy 160 km/h - obecny B7 bierze 8,5L, poprzednik B6 brał 8 L/100km - jazda na tempomacie. Wersja comfortline ma mniej wygodne siedzenia od poprzedniej generacji, są węższe, cierpnie mi noga na dłuższej trasie. Podsumowując B7 w porównaniu do B6 spala nieco więcej, ma o 2 schowki mniej i głupi budzik na środku deski, siedzenia mniej wygodne. Jak dla mnie poprzednia generacja (B6) była bardziej udana - chociażby doświetlanie zakrętów.

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Ergonomia + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Passat