Szukaj

Volkswagen Passat B7 Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 2011 VW Passat 2.0 TDI, Salon Polska, 1. Właściciel

33 999 PLN
Volkswagen
Passat
2011
diesel
140 KM
+48
Poznań (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2011
Przebieg 170 997 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 1 968 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Nawigacja GPS, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

VW Passat 2.0 TDI, Salon Polska, 1. Właściciel

5,7
Liczba komentarzy: 1
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Dane producenta można między bajki wsadzić - to wiedzą wszyscy. Czytałem wcześniejszy komentarz, że po Polsce w nocy po autostradzie komuś wyszło spalanie 3,9 (dam 1000zł temu, kto przejedzie z Warszawy do Świecka nocą i wykręci taki wynik) Jeżdżę głównie drogami wojewódzkimi i krajowymi, 90% trasa, 10% miasto. Codziennie dojeżdżam do pracy ok.90km w kółku. Zimą wynik średnio z całego baku ok. 6,3-6,5l, latem ok. 5,3-5,6l (w zależności jak mocno musi klima dmuchać) :) Jeżdżę normalnie, nie dziaduję. Z reguły ustawione mam 105km/h na tempomacie. Dane w komputera są zaniżone o jakieś 0,5l w stosunku do realnie wyliczonego spalania przy dystrybutorze. A zawsze wyliczam z całego baku (ok. 1000-1200km) a nie jak niektórzy po przejechaniu 400km w sprzyjających warunkach.
6,1
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Z uwagi na niskie spalanie paliwo nie generuje ogromnych kosztów. Bak jest pojemny, przez co możemy przez długi czas zapomnieć o odwiedzaniu stacji benzynowych. Płyty eksploatacyjne, filtry i inne akcesoria dostępne są w szerokiej gamie zamienników, a ceny oryginalnych również nie straszą. Dużo części jest kompatybilnych z innymi modelami koncernu, a że na naszych drogach VAG króluje w kwestii popularności, to dostępność i ceny stoją na bardzo przyzwoitym poziomie. Trudno narzekać, szczególnie, że egzemplarz w dobrym stanie będzie kosztować 60-70 tys. zł, więc te koszty nie powinny stanowić dla potencjalnego nabywcy większego problemu.
5,1
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Tak jak pisałem wcześniej, wybór silnika 2.0 TDI CR uważam o tyle za słuszny, że przy w miarę dobrej dynamice silnika, spalanie jest na śmiesznie niskim poziomie. Długa skrzynia i niskoobrotowy silnik zachęcają do jazdy poniżej 1500RPM, co skutkuje na prawdę rekordowo niskim zużyciem. W cyklu mieszanym, stojąc co najmniej pół godziny w korku, jestem w stanie spalić trochę powyżej 5 litrów na 100km, co uważam za świetny wynik. W trasie, przy prędkościach około 100km/h można by zejść poniżej 4 litrów, a to już spalanie bardziej hybrydowe niż dieslowskie. Co do kosztów serwisu i napraw się nie wypowiem, bo jak na razie udało mi się uchronić od usterek. Podejrzewam jednak, że z uwagi na duża kompatybilność części z Passata B6 ceny nie są astronomiczne.

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Silnik
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Passat