Szukaj

Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 2011 VW Passat 2.0 TDI, DSG, Skóra, Klima, Klimatronic

29 999 PLN
Volkswagen
Passat
2011
diesel
140 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2011
Przebieg 329 679 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 1 968 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Zmieniarka CD, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

VW Passat 2.0 TDI, DSG, Skóra, Klima, Klimatronic

6,0
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Samochód jak na swoje gabaryty i komfort jazdy uważam bardzo oszczędny. Ta oszczędność oczywiście jest mocno uzależniona od stylu jazdy. Ja jeżdżę bardzo ekonomiczni (przynajmniej w porównaniu do znajomych kierowców) i przy codziennych dojazdach do pracy 25 km w jedną stronę, częściowo przez centrum miasta, częściowo na drogach z ograniczeniem do 90 kmh osiągam wyniki spalania pomiędzy 5,9 litra a 6,3 litra w zależności ile do tego dołożę czystej jazdy po mieście. Jeżdżąc tylko po mieście, bardzo krótkie odcinki spalanie max. ciut poniżej 7 litrów. Oczywiście gdyby chcieć być najszybszym na każdych światłach to pewnie zjadłby 8-9 litrów, ale tak jak mówię, jeżdżę raczej ekonomicznie, ale też nie "zamulam". Zwracam po prostu uwagę na spalanie. Czysta trasa w 5 osób z bagażnikiem doładowanym pod sam sufit to wynik 1150 km bez tankowania, potem weszło 61 litrów, czyli 5,3 litra. Większość autostradami. Trasy drogami ekspresowymi z mniejszym obciążeniem 5,1 litra. Wszystkie wartości podaję jako spalanie liczone z tankowania, nie to co pokazuje komputer. Komputer zakłamuje wynik o 0,5 - 0,8 litra na każde 100 km. Oczywiście wiadomo w jakim kierunku przekłamuje wynik. 5,5 na komputerze, oznacza w praktyce 6,2 - 6,3 l/100 km. Tak czy inaczej przy obecnych cenach ropy dla mnie koszt przejechania 100km to 30 - 33 złote. Przy 140 koniach mocy i fabrycznych 320 Nm momentu to darmocha. To dokładnie tyle samo ile kosztowało mnie 100 km w peugeocie 407SW 2.0 benzyna + LPG, który niby miał 136 koni ale 180Nm. Efekt, zero przyspieszenia i komfortu. Polecam Passata z całego sera. To trzeci passat, którym jeżdżę. Dwa wcześniejsze były służbowe B6 i B8, łącznie przejechałem nimi już jakieś 400 tysięcy kilometrów i zawsze się śmieję z tych, którzy twierdzą, że Passat to samochód na którym nie można polegać. Przez te 400 tysięcy kilometrów 1 raz (słownie: jeden raz) wróciłem do do mu na lawecie. Za 3 lata, kupię kolejnego passata. W dieslu.
7,5
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Samochód od nowości. Przebieg 110 tyś. Dziennie pokonuje ok 40 km w Warszawie. Rano do pracy ok 13 km i po południu z pracy zahaczając o jakiś sklep. Przy bardzo oszczędnej jeździe w temp. ok 0 stopni Celsiusza i poniżej na tak krótkich odcinkach w jeździe miejskiej średnie spalanie 9,5 litra ON. W temp ok 10 stopni Celsiusza 8,5 litra. Spalanie znacznie spada im bardziej wydłuża się jazda. Włączając weekendowe wypady za miasto wychodzi średnie spalanie 8,5 litra ON. Na trasie nigdy nie przekroczyło spalanie 6,5 litra prędkość ok 130 km/h. Jadąc prędkością ok 100 km/h na trasie spalanie kształtuje sie na poziomie 5,8 litra. Dla porównania eksploatowany dokładnie w takich samych warunkach VW Pasasat B5 z 1998 r. przebieg 380 tyś. Silnik 1,9 tdi AFN po tuningu 146 km/318 nm. Skrzynia manualna. Miasto max spalanie przy mrozach albo w lato przy klimie 6,2 litra ON, średnie spalanie z weekendami 5,6 litra ON. najniższe spalanie przy prędkości w trasie ok 100 km/h 4,8 litra ON. Jeszcze mam Skode Oktavie z 2012 r. silnik benzynowy 1,4 TSI w mieście 12 l PB z weekendami schodzi do 10 l PB, a najniższe spalanie w trasie przy prędkości ok 100 km/h to 7,8 l. PB.
5,5
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Trasa Katowice - Świebodzin 130-140km/h licznikowe realne spalanie 6,35l/100 Trasa Świebodzin - Katowice 120-130km/h licznikowe realne spalanie 6.2l/100 Jazda do 100km/h krajówkami osiągalne spalanie 4,7-4,8l/100 Samego miasta nigdy nie zrobiłem ale myślę, że max 7l/100 Wyniki są mega, wygodne auto w trasy, zasięg na zbiorniki 1100-1200km. Spalanie auta kompaktowego.

Zalety

+ Skrzynia biegów + Silnik + Karoseria

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Passat