Szukaj

Volkswagen Passat B8 Variant 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 2016 VW Passat 1.8 TSI, Salon Polska, Serwis ASO

55 999 PLN
Volkswagen
Passat
2016
benzynowy
180 KM
+48
Kraków (woj. małopolskie)
Rocznik 2016
Przebieg 169 322 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 180 KM
Pojemność silnika 1 798 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Szary metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Hak, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

VW Passat 1.8 TSI, Salon Polska, Serwis ASO

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
230 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,9 s
Średnie spalanie
5,9 l/100 km
Długość
4 767 mm
Szerokość
1 832 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
68% 32%
6,3
Volkswagen Passat B8
Variant 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Auto ma już prawie 4 lata i póki co kompletnie bezawaryjna jazda. Jeżdżąc z głową (płynnie, wytrącając prędkość a nie hamując, wykorzystując różnicę terenu itd) drogami krajowymi od miejscowości do miejscowości 90km/h bez problemu robię 5,3L/100km (pomiar na odcinkach 300-400km). Gdyby pojechać totalnie eko to 5.0L/100km osiągalne, ale wtedy nie ma to nic wspólnego z normalną jazdą :) ogólnie średnio wychodzi 6,5L/100km gdy się jeździ jak na typowego Kowalskiego - tu szybciej, tu wolniej, tu w peletonie, wiadomo o co chodzi :) jak się włącza ułańska fantazja to i 8,5L/100km pokazuję. U sąsiadów na autobahnie przy stałej jeździe 220-230km/h piję około 13L/100km. Jednak tak niska pojemność silnika pozwala tylko na chwilowe korzystanie z takich magicznych prędkości, gdyż po dłuższej nieprzerwanej kilkugodzinnej sesji motor był by do remontu :) Podobno pod względem technicznym to najlepszy wybór w obecnych TSI, wszystkie wady wyeliminowane - ile w tym prawdy? Nie wiem. Wiem za to, że jak na jedną oś to tej mocy jest ciut za dużo, przy agresywnym ruszaniu koła boksują i na 1ce i na 2ce, a nawet czasami i na 3ce, także motor jest dobry ale do zrywania auta już w trakcie jazdy np przy wyprzedzaniu - do startowania przydał by się 4motion. Jak na jedną oś to 150 koników też wystarczy w zupełności. Pozdrawiam
8,2
Volkswagen Passat B8
Variant 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
bardzo delikatna jazda przy rozmowie i podziwianiu krajobrazu to 6,5. Najniższe trasa z Zakopanego do Lwa 5,8, ale to różnica poziomów i trasa jest bardzo jednostajna przez Czarny Dunajec (nie przez Zakopiankę). Samochód dotarty więc podaję moje spalanie z 8000km, wychodzi 8 do 8,2l. Jest to srednie spalanie więcej trasy, jednak równiez bardzo dużo miasta na zimnym czyli max 8km na zimnym silniku. Generalnie jazda dynamiczna (180 na blacie po niemieckiej autostradzie oczywiście + normalna trasa 80 do 120) Zawsze około 7,5 do 7,8. Wracając do zimnego silnika i miasta to zawsze pierwsze odpalenie okolice 11 do 12 litrów (Przy 9km na zimnym) Później już spada w dół bo oscyluje w okolicy 9,5 do 10 litrów. Zaznaczam,że mam dosyć ciężką noge, ale zauważyłem, że np dziadkowanie w trasie sie nie opłaca. W spalaniu różnica wyjdzie może 1 litr a dziadkowanie w nowych TSI jest męczace. Każdy nowy TSI od VAG wychodzi na hamowniach w okolicy 200km - sprawdzcie sami po forach itp. Strasznie mocny silnik. Mam bmw e93 280km tez benzyna a sprint do 100km/h to tylko 1 sekunda szybciej niż mój passat kombi 1.8 z niby 180km. Potęzny moment obrotowy 320Nm robi swoje (manulana skrzynia ma 320Nm - automat 250Nm). Przypominam bmw pali w trasie 9litrów a miasta do 17 litrów. Wynik passata uważam za bardzo dobry. Posiadałem passata b6 w dieslu 140km. Dramaty z dpf, wtryski przerabiałem i podziekowałem za diesla. Trzeba być totalnym głupcem, żeby w salonie dopłacić 10.000zł wiecej aby oszczedzać po 2 litry na 100km, słuchac rechotania (te nowe diesle też rechoczą) i martwić się o osprzet silnika. Przejechane 10.000km olej w normie, jak narazie picie oleju przez tsi to bujda. Bardzo polecam samochód. Przy 180km/h cisza - normalnie rozmawiasz w srodku. Najcichszy samochód jakim jeździłem.
7,5
Volkswagen Passat B8
Variant 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Trasa Warszawa - Wenecja w te i z powrotem, na dachu BOX załadowany na maxa + tak samo bagaznik + rodzina 2+2, jazda z max dopuszczalną prędkością (130kmh po Polsce, max dozwolona prędkość z BOXem), Czechy - Austria - Wlochy srednio 110-120km/h, spalanie wyszlo 7,5L, bez boxa myślę, że byłoby z litr mniej.

Zalety

+ Ergonomia + Silnik + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Passat