Szukaj

Volkswagen Passat B5 Sedan 1.9 TDI 110KM 1997 Volkswagen Passat Volkswagen Passat 1.9 TDI 11...

4 800 PLN
Volkswagen
Passat
1997
diesel
110 KM
+48
Lublin (woj. lubelskie)
Rocznik 1997
Przebieg 342 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 110 KM
Pojemność silnika 1 896 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, Radio fabryczne, Elektrochromatyczne lusterka boczne

Informacje o samochodzie

Volkswagen Passat Volkswagen Passat 1.9 TDI 11...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
196 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,4 s
Średnie spalanie
5,3 l/100 km
Długość
4 703 mm
Szerokość
1 740 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
81% 19%
5,4
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
Witam. Swój egzemplarz nabyłem od właściciela który dbał bardzo o auto i sam posiadał je 8 lat. Kondycja każdych podzespołów jest świetna i należycie wcześniej jak i teraz serwisowana. Przechodząc do spalania, jest moim zdaniem rewelacja. Przy bardzo mocno dynamicznej jeździe w trasie spalanie wychodzi około 6.5 litra, za to przy spokojnej (5 bieg, ok. 2000 obr. +/- 90km/h) komputer wskazuje od 3.8 do 4.6 litra w zależności od warunków pogodowych i drogowych (wiatr, wzniesienia itp.). Dodam też, że auto stoi na oponach szerokości 205. O dwumas jak i turbo dbam, nie jeżdżę na obr poniżej 1900 obr. a zmian dokonuje zazwyczaj powyżej 2500 obr. Przed każdą najmniejsza jazdą rozgrzewane by olej rozprowadzał się po całym silniku. Raz w tygodniu przeganiam go po trasie w całym zakresie obrotów. Auto przez okres zimowy pali średnio 5 litrów/100 (Lato), 5.5 litra/100 (Zima) (50% miasto Warszawa, 50% trasy oraz obszary niezabudowane) przy najzwyklejszej jeździe bez zbędnego szarżowania, jazdy typu gaz-hamulec-gaz-hamulec ani też zostawania na szarym końcu. Używanie dynamiki kiedy jest to po prostu potrzebne. Pozdrawiam!
5,5
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
Nie czytajcie durnych komentarzy ze pali 5 srednio.Komputer pokladowy oszukuje na 0.5l czyli jesli jade w trasie 90 pokazuje 3.8 co w rzeczywistosci daje 4.3-4.5l i to jest najnizsze spalanie przy normalnej jezdzie 100-120 pali 4.3 czyli 4,8 -5 czyli niewiele mniej niz sredniej klasy benzyniak. Miasto 100% to ok 7-7.5 tak jak podaje producent .Srednio 50/50 6-6.5 l. Nie wierzcie w bajki o srednim 5l w trasie spokojnie jadac owszem. Ogolnie auto dobre choc niezbyt tanie w utrzymaniu po kilku latach eksploatacji wracam jednak do benzyniaka o pojemnosci 1.4 100KM moze pali wiecej troszke ale mniej rzeczy do wymiany. Ogolnie smieszy mnie jak ktos kupuje passata lub audi tylko dlatego ze malo pali to co zaoszczedzi sie na paliwie odda sie w serwisie z nawiazka to nie sa auta dla przecietniaka.Moim zdaniem kompakt z silnikiem benzynowym jest tanszy w eksploatacji niz TDI pomijajac to ze wiekszosc diesli jest wymeczona i to mocno benzyniaka natomiast latwiej kupic. po 5 latach eksploatacji powiem tak wole wiecej placic na stacji benzynowej niz stac i tupac w serwisie przy naprawach diesla.
4,9
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
Samochód chyba niezniszczalny. Trzeba być "Talentem" żeby ten silnik zajechać :) Spalanie bajeczne biorąc pod uwagę dynamikę i komfort jazdy. Spalanie w trasie w dużym ruchu bez wyprzedzania (70-90km/h) około 4 litrów (na kompie 3,2). W cyklu mieszanym 50/50% spalanie około 5,1-5,6 zależnie od pory roku (na kompie 4,7-5,2). W mieście przy katowaniu pewnie spali powyżej 7,5 ale mi się nie udało. Technicznie samochód dość dobrze dopracowany, ceny części już są dość niskie i w zasadzie można ten model naprawić u każdego "Mirka" w stodole.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Passat