Szukaj

Volkswagen Passat B8 Alltrack Facelifting 2.0 TDI SCR 200KM 2021 Volkswagen Passat R-Line

117 900 PLN
Volkswagen
Passat
2021
diesel
200 KM
Rocznik 2021
Przebieg 99 317 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 200 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Biały metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujnik martwego pola, Czujnik zmierzchu, Czujniki parkowania tylne, Czujniki parkowania przednie, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektrycznie ustawiane lusterka, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Ogrzewanie postojowe, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Hak, Komputer pokładowy, Relingi dachowe, System Start-Stop, Tempomat, Łopatki zmiany biegów

Informacje o samochodzie

Volkswagen Passat R-Line

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
228 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,2 s
Średnie spalanie
6,1 l/100 km
Długość
4 780 mm
Szerokość
1 853 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
66% 34%
4,4
~Wagru
Volkswagen Passat B8
Variant 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Użytkowaliśmy ten samochód 5 lat i przez 73 tys. km, w najwyższej wersji Highline. Służył jako auto dla rodziny 2+1, i auto na wyjazdy służbowe w dłuższe trasy. Uważam, że jest to świetny i kompletny samochód do którego nie da się przyczepić. Jedną gwiazdkę urywam za moc silnika 150 KM, która do tego auta jest po prostu za mała i wyciszenie przy wyższych prędkościach (zwłaszcza z tyłu). A poza tym nigdy nie zawiódł, jest przeogromny w środku,...
3,9
~marlon100
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Auto zwinne, dobre w prowadzeniu (za wyjątkiem wietrznych dni na autostradzie - nie wiem dlaczego ale od 140 km/h nosi od lewa do prawa). Mocny lakier. Wszystko dobrze pomyślane pod kątem ergonomii. Wady - tuż po odbiorze brzęcząca klimatyzacja (naprawili na gwarancji). Po ok. 40 tys. pisk przy zmianie biegów z 3 na 4 i z 4 na 5. Również zostało to naprawione, ale musieli wymontować skrzynię biegów. Silnik mało dynamiczny szczególnie w trasie,...
4,4
~Nafalski Karol
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 190KM 140kW
Posiadam od prawie 3 lat, pokochałem ten furgon, choć jak na kombi zacięcie sportowe i skrzynia dość bardzo agresywna, wręcz nazbyt.. spalanie bardzo niskie z tą skrzynią, tyle samo pali co mój poprzedni Peugeot 307 w 2.0 hdi 136km w hatchbacku :) kupiłem z przebiegiem 66 tysięcy, wymieniłem komplet hamulców, olej i filtry regularnie, brak usterek jakichkolwiek które by eliminowały dalszą podróż.. jedynie od czasu zakupu dociekam dlaczego...

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Passat