Szukaj

Volkswagen Passat B8 GTE Variant Facelifting 1.4 TSI Plug-In-Hybrid 218KM 2021 Volkswagen Passat GTE 1.4TSI 218KM Hybryda Plug-in

90 900 PLN
Volkswagen
Passat
2021
hybrydowy
218 KM
Rocznik 2021
Przebieg 146 227 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 218 KM
Pojemność silnika 1 400 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Szary
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Ogrzewanie postojowe, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Alufelgi, Łopatki zmiany biegów, Ogranicznik prędkości, Szyberdach, Tempomat, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Volkswagen Passat GTE 1.4TSI 218KM Hybryda Plug-in

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
222 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,6 s
Średnie spalanie
1,4 l/100 km
Długość
4 773 mm
Szerokość
1 832 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
65% 35%
4,8
~Moras
Volkswagen Passat B8
Variant Facelifting 2.0 TSI 190KM 140kW
Duże, wygodne i pakowne auto. Silnik dostosowany do gabarytów i masy samochodu, ładnie brzmi, może być oszczędny, idealnie współpracuje z instalacją LPG (BRC-PRINCE Dual). Cichy, wszystko bardzo dobrze spasowane w środku, dużo schowków, materiały z górnej półki. Ergonomia to klasa sama w sobie. Do tego bezpieczny (komplet systemów wspomagająco-asystujących na pokładzie) i przewidywalny w prowadzeniu. DSG 7 biegowe pozwala szybko i sprawnie...
3,9
~Damian
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 150KM 110kW
Samochód przestronny, może się podobać. Materiały wykończeniowe na pierwszy rzut oka na dobrym poziomie, jednak spasowanie pozostawia sporo do życzenia bo na nierównościach wszytsko skrzypi. Samochód jest z polskiego salonu, bezwypadkowy i bezkolizyjny na bieżąco serwisowany w ASO więc tym bardziej dziwią mnie skrzypienia z deski rozdzielczej czy boczków drzwi. Zawieszenie to największa porażka. Jeździłem wieloma samochodami różnej klasy ale z...
4,4
~Dawid M
Volkswagen Passat B8
Limousine Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Korzystałem z Passata przez prawie 3 lata, niedługo zmieniam auto na inne. Wiadomo, że 150 KM nie będzie kosmosem dla samochodu o takich gabarytach, natomiast auto jest dość sprawne i przyjemnie się nim jeździ - szczególnie na autostradach i eskach. W czasie użytkowania miałem jedynie problem z jedną kontrolką oleju - wskazywała zbyt niski poziom oleju niezgodnie z tym, co pokazywał bagnet. Czasami miałem też problem z czujkami ciśnienia w...
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Passat