Szukaj

Volkswagen Passat B8 Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 2015 Volkswagen Passat 1.8 TSI BMT Comfortline DSG, 180

55 900 PLN
Volkswagen
Passat
2015
benzynowy
180 KM
Rocznik 2015
Przebieg 195 603 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 180 KM
Pojemność silnika 1 798 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Wspomaganie kierownicy, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio niefabryczne, Alufelgi, System Start-Stop, Tempomat, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Volkswagen Passat 1.8 TSI BMT Comfortline DSG, 180

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
232 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,7 s
Średnie spalanie
5,9 l/100 km
Długość
4 767 mm
Szerokość
1 832 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
70% 30%
9,2
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Autostrada okolice 160-180 spalanie 10-12 litrów, miasto dynamiczna jazda 10-12 litrów, bardzo spokojna jazda w trasie bez wyprzedzania potrafi zejść do 6,5. Średnia z okolicy 70kkm to jakieś 9-9,5litrów. Mam dość bogatą wersję - skóra, wentylacja foteli, felgi 18, DCC, aktywny tempomat itd. Więc samochód dość ciężki. Ogólnie silnik fajny, dynamiczny ale swoje spali. Mam wrażenie że 2.0tsi 220 paliłby mniej przy tej samej jeździe bo jednak ten trzeba trochę kręcić na obroty i słabsza wersja dsg zabiera trochę momentu obrotowego.
6,9
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Na co dzień jeżdżę w trasie (ok. 70 km w jedną stronę), zatłoczoną DK, co chwilę obszar zabudowany. Po mieście kilkanaście do kilkudziesięciu km raz, dwa razy w tygodniu. Na letnich oponach najlepszy wynik na jednym tankowaniu to 6,3/100. Średnie spalanie według dziennika kosztów Autocentrum to 6,7 l/100 km. Często korzystam z trybu eco, ale w życiu bym tego nie nazwał deffence driving - jadę ok. 100 km/h - jak coś jedzie przede mną wolniej to wyprzedzam bez obczajki. Samochód jest naprawdę ekonomiczny. Nawet przy agresywnej jeździe na DK lub szybkiej na autostradzie (160-180 km/h) nie zdarzyło mi się przekroczyć w trasie 8l/100km. W pierwszych miesiącach użytkowania palił więcej (ok. 7,5/100) - trzeba się nauczyć pracy gazu i skrzyni DSG, wtedy łatwiej osiągnąć dobry czas mniejszym kosztem paliwa. Jak dla mnie przy tym spalaniu klekoczący diesel nie ma sensu. Dla porównania dodam, że mam w tym samochodzie takie samo spalanie jak w Golfie VI 1.6 MPI 102 KM (przy tej samej trasie i ogólnej charakterystyce jazdy), a różnica w mocy jakby jest...
7,0
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
To jest najlepszy samochód benzynowy który ma najlepszy stosunek mocy i przyspieszenia do spalania jest bardzo dynamiczny,do setki rozpędza się w 8 sekund i średnio spala 7 litrów benzyny na 100 km po przejechaniu ok 10 tysięcy kilometrów.Kiedy trzeba to jedzie jak samochód prawie sportowy wtedy spalanie oczywiście rośnie do ok.9 litrów średnio a kiedy chcesz zaoszczędzić to nie spali więcej niż 6 litrów . Jestem z niego bardzo zadowolony,posiadam pakiet stylistyczny RLine.

Zalety

+ Ergonomia + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Passat