Szukaj

Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 2017 VW GOLF VII Variant 1.6 TDI 115 KM

46 900 PLN
Volkswagen
Golf
2017
diesel
115 KM
Rocznik 2017
Przebieg 173 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 115 KM
Pojemność silnika 1 598 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Skórzana kierownica, Tapicerka ciemna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Odtwarzacz DVD, Radio fabryczne, Zmieniarka CD, Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Relingi dachowe, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

VW GOLF VII Variant 1.6 TDI 115 KM

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
198 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,5 s
Średnie spalanie
4,0 l/100 km
Długość
4 596 mm
Szerokość
1 799 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,6
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
4,0
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW
Najbardziej oszczędne autko jakim jeździłem. Liczyłem na niskie spalanie, ale nie aż tak. Oczywiście wszystko zależy od kultury jazdy - hamowanie silnikiem, odp. moment zmiany biegu, płynna jazda. Najlepszy wynik jaki udało mi się osiągnąć na dłuższym dystansie to 3.1L. Oczywiście prędkość max 90km/h. Jadąc 110km/h spalanie w okolicy 4L. Zaskoczyło też spalanie w mieście. Jeżdżąc płynnie mam jakieś 4.5L, no chyba że jest naprawdę duży ruch i korki to wtedy nawet do 5.5L dobije. Jeździłem wcześniej VW 1.5TSI i na średnio teraz mam jakies 2.5L/100km oszczędności. Przy moich przebiegach to jest ponad 400zł oszczędności na miesiąc, a 5000zł w skali roku. Warto było zmienić.
4,9
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW
58 000 km przejechane w rok głównie trasa i autostrady do 140km/h, spokojna jazda ~80pkt w systemie bluemotion spalanie przeważnie 4.4 - 5.1 średnia z całego okresu 4.7, trochę muł ale wiedziałem na co się pisze, denerwuje mnie skrzynia która nieprzyjemnie wchodzi na 1 i 2 i do tego jest 5cio biegowa i niski przedni zderzak nie nadający się do miasta, wcześniej jeździłem Octavia 1.4tsi 140KM i Leon ST FR 184km diesel, Golf przebija jakością wykończenia i niskimi kosztami utrzymania i generalnie średnio we wszystkim jest lepszy (gdyby tylko robili 1.6 tdi 160KM z DSG ...)
5,1
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW
średnia z 10 tys km. 5,2/100. maksymalne zużycie trasa 50%/50% 140-150km/h/90-100km/h średnio 5,7/100. najmniej pali w trasach z dopuszczalna predkoscia 90. przy przepisowej jezdzie 3,7-4,0/100 z dwoma osobami i pełnym bagażnikiem. w mało zakorkowanym mieście 4,8-5,5 maksymalne spalanie po niemieckich autostradach przy 160-180km/h podchodzi pod 7/100 bardzo oszczędny, jezdze raczej przepisowo, jestem bardzo zadowolony :)

Zalety

+ Widoczność + Ergonomia + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Golf