Szukaj

Volkswagen Golf V Hatchback 1.6 FSI 115KM 2007 VW GOLF V 1.6 i115PS Salon PL zadbany czysty stan bdb Polecam Gwaranancja !

14 900 PLN
Volkswagen
Golf
2007
benzynowy
115 KM
+48
Zwoleń (woj. mazowieckie)
Rocznik 2007
Przebieg 201 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 115 KM
Pojemność silnika 1 598 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia liftback
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujniki parkowania tylne, Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Tapicerka ciemna, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, MP3, Radio fabryczne, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

VW GOLF V 1.6 i115PS Salon PL zadbany czysty stan bdb Polecam Gwaranancja !

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
192 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,8 s
Średnie spalanie
6,7 l/100 km
Długość
4 204 mm
Szerokość
1 759 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
3,9
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
59% 41%
6,6
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.6 FSI 115KM 85kW
Na prawdę zastanawiam się, jak nieekonomicznie muszą jeździć ludzie, którym średnie spalanie w cyklu mieszanym wynosi ponad 8l/100km. Faktem jest, że silnik 1.6 FSI jest mocno przereklamowany. VW twierdził, że zapotrzebowanie na benzynę będzie niższe przy jednoczesnym wzroście osiągów i dynamiki jazdy. Do tej pory jeździłem zwykłą benzynką 1.4 75KM, więc różnicę na plus czuję, jednak odnoszę wrażenie że Golf mógłby zbierać się lepiej. Samochód mam od 1 roku (jestem drugim właścicielem), w tym czasie przejechałem 23k km (dlaczego nie wziąłem diesla...) Spalanie wygląda mniej więcej tak: 5,3l/100km - trasa 220km z prędkością do 90km/h (średnia wyszła 60 km/h, osobiście przyznam że ciężko jeździ się z taką prędkością... :P) 5,6-5,9l/100km - średnie spalanie jakie uzyskuję na trasie nie jadąc szybciej niż 110km/h 8.9l/100km - największe spalanie jakie uzyskałem po dniu jazdy po mieście latem z włączoną klimą Komputer pokładowy zlicza średnie spalanie do ok. 5500km. W ciągu tego roku za cały czas spalanie średnie (trasa/miasto - 80/20) oscylowało w granicy 6.3-6.7l/100km co potwierdzało się na stacji benzynowej (przy dystrybutorze przeważnie wychodziło 6.5l/100km) Z tym silnikiem trzeba nauczyć się żyć. Dynamiczna jazda kosztuje, na autostradzie 140-160km/h + klima kosztuje ok. 9l/100km, tego się nie ominie. Natomiast przy spokojnej jeździe samochód odwdzięczy się niskimi kosztami eksploatacji :)
7,9
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.6 FSI 115KM 85kW
Silnik trochę przereklamowany, osiągi bez rewelacji a spalanie takie sobie. Miasto, zima jazda zrównoważona (nie eko-driving ale też bez szaleństw) średnio 8,4 l., przy dużych mrozach do 8,7 l. Jazda agresywna i trochę zabawy na śniegu już 9,5 l. Na trasie na 6 biegu można osiągnąć niezły wynik - trochę ponad 6 l. Dla tych co się zastanawiają nad zakupem: lepiej już wybrać 1.4 TSI a najlepiej TDI 140 KM (o wiele leprze osiągi i mniej pali). Reszta super, zero problemów i jak na tą klasę auta naprawdę świetne trzymanie w zakrętach.
9,3
Liczba komentarzy: 1
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.6 FSI 115KM 85kW
Zaznaczam że moja ocena dotyczy najbardziej zużycia paliwa, ponieważ mam jeszcze małe doświadczenia z przeglądami (ceny chyba normalne) a napraw jeszcze żadnych nie było. Paliwo wciąga jak smok, albo mam dziurę w baku albo panowie w Volkswagenie nie umieją wyliczyć spalania. Średnio miało być 6-7 litrów a jest koło 9 i to przy bardzo oszczędnej jeździe w większości poza miastem. Zdecydowanie nie polecam tego silnika, w ogóle nie ekonomiczny. Za kilka tys. złotych więcej mogłem mieć diesela, lecz niestety "miły" Pan w salonie przekonał mnie do tego silnika i jest to chyba najsłabszy punkt tego samochodu, przy spalaniu 12-13 litrów w mieście to mogłem jeździć jakąś sportową furą. Masakra

Zalety

+ Ergonomia + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Skrzynia biegów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Golf