Szukaj

Volkswagen Golf V Hatchback 1.4 i 16V 75KM 2003 VW GOLF 4*WERSJA PACYFIC*1.4i 16V MPI*2003 ROK*75 PS*KLIMATRONIC*Z NIEMIEC*

9 900 PLN
Volkswagen
Golf
2003
benzynowy
75 KM
Rocznik 2003
Przebieg 208 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 75 KM
Pojemność silnika 1 400 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Skórzana kierownica, Tapicerka ciemna, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

VW GOLF 4*WERSJA PACYFIC*1.4i 16V MPI*2003 ROK*75 PS*KLIMATRONIC*Z NIEMIEC*

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
171 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
13,5 s
Średnie spalanie
6,5 l/100 km
Długość
4 204 mm
Szerokość
1 759 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
74% 26%
9,5
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.4 i 16V 75KM 55kW
Jak na silnik 1,4 golfik radzo sobie całkiem żwawo. Gorzej gdy przyjdzie nam jechać po autostradzie w komplecie z klimą - Wtedy silnik z dołu robi się drastycznie słaby. W mieście na sekwencji silnik szybko się rozgrzewa. Poruszając się po zatłoczonym mieście wystarczy kręcić silniczek do 2-2,5tys. obr i już można wbić następny bieg. Duże spalanie na krótkich trasach - 8,5-10,5L gazu. W mieście w godzinach szczytu czasem wracam i 40 minut (4,5km) co z włączoną klimą owocuje 14-16l spalania gazu :). Na trasie silniczek potrafi naprawdę mało spalić. Wystarczy delikatnie ruszać, jechać płynnie, nie przekraczać 90-100km/h i możliwie często puszczać gaz z góry i korzystać z niskiego oporu tych silników :) Trasa Kielce - > Łódź w 3-4 osoby (80-90km/h) uzyskałem 6-6,5L gazu oraz 6,4-6,7L/100km LPG na klimatyzacji. W cyklu mieszanym spali te 8,5L. Do jazdy w długie trasy z lekką nogą silnik idealny. Przy agresywnym stylu jazdy 10-11L gazu spali :)
9,4
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.4 i 16V 75KM 55kW
Auto mam od marca 2017, od razu zagazowałem i wcale a wcale nie żałuje tej decyzji. Do dzisiaj przejechałem 7 500 km, większość na gazie. Różnic w dynamice jazdy nie zauważam. Jeżeli chodzi o spalanie to przejechałem za każdym razem na 37,87 l LPG: * 353 km - na autostradzie przy dużej średniej prędkości i wielu odcinkach 160km/h, * 420 km - jazda głównymi drogami głównie trasa, * 360 km - sporo po mieście i dużo po autostradzie, * 435 km - jazda głównymi drogami bez szaleństw, * 435 km - jazda w 4 osoby zapakowany cały bagażnik trasa Katowice - Karpacz i góry - jazda bardzo ekonomiczna po autostradzie nie więcej niż 130 km/h. Reszta zapisków: * 415 km na 34,6 l LPG * 86 km na 8,59 l LPG. Wszystkie trasy bez klimy, zawsze z radiem i rzadko kiedy mniej niż 2 osoby w aucie, często 3-4 osoby na trasie. Średnie spalanie ze wszystkich moich raportów wyszło mi 9,42 l LPG/100 km, PB 8,74 l/100 km. Przy obecnych cenach paliwa: Pb=39,96 /100 km LPG=19,03/100 km.
9,7
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.4 i 16V 75KM 55kW
Witam posiadam Golfa V z silnikiem 1.4 75km i Golfa V GTI 2.0 200km. Tragedia dramat jeśli chodzi o silnik 1.4 spalanie przy mojej jeździe Golf dochodzi nawet do 14l/100km (jazda powyżej 3 tyś obrotów) w ekonomicznej jeździe do 8-9l/100km. To mój 2 Golf GTI spala mniej ponieważ spalanie mam rzędu 11-15l przy ekonomicznej jezdzie 7-9l. Jestem bardzo zaszokowany tym samochodem. Nie będę się wypowiadał ile potrafi spalić przy komplecie osób + klimatyzacja to samochód nie chce jechać a pali jak koparka.

Zalety

+ Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Golf