Szukaj

Volkswagen Golf VI Hatchback 5d 2.0 TDI 110KM 2009 VW Golf 2.0TDI 110KM 2009r Bardzo zadbany! Dobrze wyposażony, serwisowany

23 900 PLN
Volkswagen
Golf
2009
diesel
110 KM
+48
Łask (woj. łódzkie)
Rocznik 2009
Przebieg 240 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 110 KM
Pojemność silnika 1 968 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Biały
Rodzaj napędu przedni
Faktura faktura VAT-marża

Informacje o samochodzie

VW Golf 2.0TDI 110KM 2009r Bardzo zadbany! Dobrze wyposażony, serwisowany

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
193 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,7 s
Średnie spalanie
4,5 l/100 km
Długość
4 199 mm
Szerokość
1 779 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,0
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
70% 30%
6,5
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 2.0 TDI 110KM 81kW
Posiadam silnik którego tu brak, 2009 trendline 110 KM CR. Jeżdżę głównie do pracy po Wrocławiu, spalanie wg komputera to 9.5 l/100 po przejechanych 12 km, zimą. Gdy silnik jest rozgrzany wynik ten jest troszkę lepszy bo 8.2 l/100 można zrobić po jeździe 100% miasto. W trasie przy tempomacie 140km/h spalanie na komputerze wskazuje 4.9 l/ 100 km Wnętrze plastikowe, dosyć nudne ale sama jadza daje przyjemność. Auto użytkuję od pół roku. Uwaga ruda lubi pokazywać się w okolicach łączenia przedniej szyby z dachem.
5,1
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 2.0 TDI 110KM 81kW
Jest to mój pierwszy diesel w życiu a miło mnie zaskoczył. Auto w cyklu mieszanym spala około 5,5l na 100km, w mieście przy spokojnej jeździe nie spali więcej niż 6l za to na trasie zejdzie poniżej 5l, dlatego spalanie jak na 2-litrow silnik jest zadowalające.
4,7
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 2.0 TDI 110KM 81kW
Golf VI 2.0 TDI 110KM. Auto na trasie do pracy (25km, z czego 7km w mieście - 70tyś. mieszkańców) - średnio 4,5l/100km (jazda tak do 110km/h). W trasie po drogach ekspresowych zależnie od długości trasy np. trasa Rawicz-Wrocław + 15km przez centrum Wrocławia - 5,0l/100km (prędkość na drodze ekspresowej na tempomacie 130km/h). Auto wystarczająco dynamiczne, dobrze wyciszone, bardzo długi 5 bieg, dłuższy niż w większości diesli 6 bieg (na 5 biegu 2500rpm przy ok.160km/h).

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Ergonomia + Wyciszenie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Golf