Szukaj

Volkswagen Golf VII Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 2014 VW Golf 2.0 TDI, Automat, Skóra, Navi, Xenon

47 999 PLN
Volkswagen
Golf
2014
diesel
150 KM
+48
LUBLIN (woj. lubelskie)
Rocznik 2014
Przebieg 187 653 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 968 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ABS, Poduszki boczne przednie, Kamera cofania, ESP (stabilizacja toru jazdy), Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Isofix, Przyciemniane szyby, Podgrzewane przednie siedzenia, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Elektryczne szyby tylne, Elektryczne szyby przednie, Ogrzewanie postojowe, Tapicerka skórzana, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Nawigacja GPS, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, CD, Dach panoramiczny, Komputer pokładowy, System Start-Stop, Otwieranie pilotem, Szyberdach, Ogranicznik prędkości, Tempomat

Informacje o samochodzie

VW Golf 2.0 TDI, Automat, Skóra, Navi, Xenon

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
216 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,9 s
Średnie spalanie
4,5 l/100 km
Długość
4 562 mm
Szerokość
1 799 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
80% 20%
5,4
Liczba komentarzy: 1
Volkswagen Golf VII
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
Posiadam auto od ponad roku, zrobiłem nim już 15 tys km ( 2014r / 65 tys km ) Do tej pory nie mialem nigdy na dłużej auta z grupy VW/AUDI. Generalnie auto oceniam bardzo poprawnie. Wyciszone, materiały całkiem dobrej jakości + za spasowanie, nic nie trzeszczy, nie skrzypi... Ale o spalaniu ma tu być mowa. DLA MNIE REWELACJA! Opiszę warunki : ZIMA ( auto na krótkich dystansach na ssaniu, prędkość do 100km 5,1l ok. 5km + 5km teren miejski sporo stania w korku wzrastało do 6,6l/100 ) Sama jazda po mieście, zimny silnik, korki ok 7,2 przez pierwszych kilka km zanim nie nabrał odpowiedniej temperatury później spadało do ok. 6,5l ) Lato : ten sam tryb ( 4,5l/100 ok. 5km + 5km miasta, korki = 5,5 ) Trasa : do 80km/h - płynna jazda : 3,3l do 100km/h - płynna jazda : 3,8 do 120km/h - płynna jazda : 4,2 do 140km/h - normalna jazda, z wyprzedzaniami, przyspieszaniem itp. sytuacjami 5,5l Auto jest dynamiczne ( 8,5 sek /100km/h ) i potrafi spalić jeżeli jeździmy dynamicznie. Rekord jaki udało mi się wygenerować, jazda w maju ( trasa Bydgoszcz-Wrocław-Karpacz-Czechy/Adrspach-Karpacz-Legnica-Bydgoszcz-Olsztyn - trasa ok 1160km - na jednym zbiorniku 210zł ( 90% trasa / 10% miasto ) średnia prędkość miedzy 90-120km/h !! 4,1l Trasa dynamiczna, sporo wyprzedzeń, śr. prędkość 110-140km/h - 5,4l ! Dla mnie wyniki bardzo satysfakcjonujące.
6,5
Volkswagen Golf VII
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
Zejście poniżej 6L to nie lada wyczyn. 700km z przewagą tras szybkiego ruch bez większych szaleństw (130-150km/h) 6.2L/100 na pokładzie 2 dorosłych + 2 dzieci (+bagaż). Jadąc jednostanie po krajówce w okolicach 90-100km/h pojawi się 5.5L ale każde mniej przemyślane naciśnięcie gazu to momentalny wzrost spalania nawet po dłuższej trasie. Zaskakuje trochę że latanie wokół komina po małym mieście i okolicach to u mnie zawsze 6.5, max 6.8L. Ogólnie DSG robi robotę i zachęca do kickdownów.
5,2
Liczba komentarzy: 1
Volkswagen Golf VII
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
Do golfa przesiadłem się z octavii, pierwsze co się rzuca w oczy to lepsze wykończenia wnętrz i dużo lepsze wyciszenie, spalanie przy silniku 150km jest bardzo zadowalające, przy prędkościach do 130km/h auto w trasie nie spali więcej niż 5,5 litra, do 150 km/h spalanie poskakuje na 6-6,3 l/ha co uważam nadal jest akceptowalne, dla amatorów jazdy do 100 km/h auto potrafi zejść poniżej 5 litrów.

Zalety

+ Karoseria + Bezawaryjność (poważne usterki) + Ergonomia

Wady

- Widoczność - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Golf