Szukaj

Volkswagen Golf VI Variant 1.6 TDI-CR DPF BlueMotion 105KM 2011 VW Golf 1.6 TDI BlueMotion 105KM 2011r

20 900 PLN
Volkswagen
Golf
2011
diesel
105 KM
+48
Lechów (woj. świętokrzyskie)
Rocznik 2011
Przebieg 230 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 105 KM
Pojemność silnika 1 598 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Szary
Rodzaj napędu przedni
Faktura faktura VAT-marża

Informacje o samochodzie

VW Golf 1.6 TDI BlueMotion 105KM 2011r

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
190 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,9 s
Średnie spalanie
4,2 l/100 km
Długość
4 534 mm
Szerokość
1 781 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
5,6
Volkswagen Golf VI
Variant 1.6 TDI-CR DPF BlueMotion 105KM 77kW
Autem jeżdżę od 5 lat. W tej chwili ma już 250 000 km z czego ja zrobiłem 100 000. Auto ostatnio zaczęło więcej palić, straciło dynamikę, silnik się męczył przyspieszając. Pomogło płukanie DPF. W tej chwili jazda nie przekraczając 110 km/h poniżej 4,5 l/100 choć wtryskiwacze już nieśmiało proszą o wymianę delikatnie postukując podczas przyspieszania. W sumie nie żałuję. Auto godne polecenia ale nie na krótkie dystanse
5,4
Volkswagen Golf VI
Variant 1.6 TDI-CR DPF BlueMotion 105KM 77kW
Spalanie zalezy od nogi. Trasa Lublin - Olsztyn na ekspresowkach jechalem 140km/h a na pozostalych drogach raczej przepisowo i spalanie wyszlo 5,6l. Na trasie Olsztyn - Grudziadz gdzie max predkosc 110km/h i jazda przepisowa spalanie wyszlo 4,7. W miescie jezdze bardzo malo tym samochodem bo mam drugie. Miesiecznie w miescie jezdze okolo 50km a w trasie okolo 2000km i srednie spalanie z 10 tys km wynosi 5,2l.
5,2
Volkswagen Golf VI
Variant 1.6 TDI-CR DPF BlueMotion 105KM 77kW
Wszystko uzaleznione jest od stylu jazdy.Przy bardzo delikatnym wciskaniu gazy mozna zejsc ponizej 5l ale wciskajac w podłoge ponad 6,5l spokojnie.Jezdze raczej normanlnie w okolicach 100kmh{jak pozwalają warunki na to}Jak dla mnie silnik jest ok bo do agresywnej jazdy i predkosci to raczej 2.0tdi.Jedyny minus to troszke za głoośny w porównaniu z cdti hdi itp nowoczesnymi silnikami.

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Wyciszenie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Całokształt
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Golf