Szukaj

Volkswagen Golf VIII Variant 1.5 TSI 130KM 2021 VW Golf 1.5 TSI, Salon Polska, 1. Właściciel

71 999 PLN
Volkswagen
Golf
2021
benzynowy
130 KM
+48
Kraków (woj. małopolskie)
Rocznik 2021
Przebieg 120 111 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 130 KM
Pojemność silnika 1 498 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

VW Golf 1.5 TSI, Salon Polska, 1. Właściciel

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
214 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,4 s
Średnie spalanie
5,6 l/100 km
Długość
4 633 mm
Szerokość
1 789 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
3,4
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
50% 50%
5,4
Volkswagen Golf VIII
Variant 1.5 TSI 130KM 96kW
Średnie spalanie od nowości do teraz tj styczeń 2023 do sierpień 2024 to 6,0 l / 100 km. Jest to spalanie uzyskane po przejechaniu niespełna 37 tys km. W całej średniej najwięcej stanowią dojazdy do pracy - Kraków do miejscowości pod Krakowem. Dojazdy Kraków - Myślenice lub po prostu jazda po Krakowie. W przeróżnych konfiguracjach - od samotnej jazdy 1 osoby, po rodzinne przejazdy 2+2. Jazda generalnie z nastawieniem na to, żeby jechać oszczędnie, ale życie w ciągłym biegu i pośpiechu. Pewnie dałoby się osiągnąć niższe spalanie, ale raczej nieznacznie. Natomiast bardzo łatwo uzyskać większe spalania. Utknięcie w naprawdę sporym krakowskim korku bez problemu przebije średnią 7-8 litrów. Tak naprawdę wszystko zależy jakie trasy trzeba pokonać. Bo stanie w korku potrafi podbić. Dodatkowo moc jak na ten samochód jest optymalna do płynnych przejazdów podmiejsko - autostradowych. W mojej opinii najbardziej mocy brakuje paradoksalnie w mieście. Auto słabo przyspiesza z tzw dołu. I gdy zapala się zielone światło są 2 wyjścia: Albo ruszyć bardzo delikatnie blokując wszystkie auta za sobą, albo płynnie i w miarę szybko przyspieszyć do przelotowych po Krakowie 70 km / h (Rybitwy) / Podgórze), ale wkręcając go na wyższe obroty. Kumulacja kilku czerwonych świateł i dynamiczne ruszenie robi spalanie nawet w okolice 10l. Mam porównanie do nieco lżejszego VW z 1.5 DSG 150 KM i tam wygląda to zdecydowanie lepiej, bo auto nie męczy się tak, aby rozpędzić się do przelotowej prędkości. Ogólnie uważam, że jak na te gabaryty samochodu, spalanie jest świetne i wyklucza sens hybrydy - chyba, że ktoś jeździ gł w korkach. W zależności od oferty w danej chwili (bo one potrafią się kształtować bardzo zmiennie) wolałbym wersję 150 KM i to najlepiej z DSG. Natomiast wszystko kwestia ceny.
6,7
Volkswagen Golf VIII
Variant 1.5 TSI 130KM 96kW
Samochód w trasie przy prędkościach do 100-110 km bardzo oszczędny, jeżdżąc oszczędnie można zejść nawet poniżej 5 litrów. Średnie spalania w cyklu mieszanym gdzie 70% to jazda po mieście a 30% jazda w trasie wynosi 6,5 litra. Jazda wyłącznie po mieście około 7,5 litra.
8,5
Volkswagen Golf VIII
Variant 1.5 TSI 130KM 96kW

Zalety

+ Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie + Wyciszenie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Golf