Szukaj

Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 122KM 2014 VW Golf 1.4 TSI, Salon Polska, Serwis ASO, Xenon

43 999 PLN
Volkswagen
Golf
2014
benzynowy
122 KM
+48
Zabrze (woj. śląskie)
Rocznik 2014
Przebieg 102 781 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 122 KM
Pojemność silnika 1 390 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Biały
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

VW Golf 1.4 TSI, Salon Polska, Serwis ASO, Xenon

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
201 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,9 s
Średnie spalanie
6,3 l/100 km
Długość
4 562 mm
Szerokość
1 799 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,8
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
6,3
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 122KM 90kW
spalanie zaskakująco dobre - szczegónie, że auto nie przejechało jeszcze 2000 km, zatem możliwe, że jeszcze spadnie. Trasa - Warszawa - Lublin, czyli trochę przez miasto (ok 60km/h), dogi krajowe (ok 100km/h) i odcinki ekspresówek (130 na tempomacie) - około 5.6, z normalnym wyprzedzaniem TIR-ów i co wolniejszych osobówek. Zmiana biegów przy około 2300 - 2500 rpm - czyli nieco później niż podpowiada komputer. Silnik jest elastyczny, zatem nie trzeba mocno kręcić aby auto sensownie przyspieszało. Generalnie bez szaleństwa ale też bez jazdy na emeryta. Najlepszy wynik jako udało mi się uzyskać to 5.3 - przejazd w trasie, wieczorem, przy dużym, ale płynnym ruchu, zatem bez częstego wyprzedzania. W mieście - Warszawa - z wyłączonym start/stop przy niewielkich korkach - około 8, ale często nieco mniej. Wieczorem, bez korków - około 6.5, czyli bardzo przyzwoicie. Do wartości podanych przez producenta nadal trochę brakuje. Wszystko zależy od stylu jazdy - ja nie mam ciężkiej stopy, to i auto odwdzięcza się niewielkim spalaniem.
6,0
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 122KM 90kW
Zdecydowałem się napisać swój raport, bo jest ich tu mało i są jak na mój gust trochę przesadzone, przez co czytający, być może zainteresowani kupnem tego samochodu mogą się zniechęcić, a nie ma powodu. Każdy wie, że zależy to od stylu jazdy i trzeba go podać, bo inaczej jeździ się na "przedstawiciela handlowego", który zawsze jest pierwszy, na ile tylko można; inaczej jeździ się majnstrimowo z dodatkiem co pewien czas elementów "przeganiających pająki w rury wydechowej", a inaczej jeździ "dziadek na nieszpory". Ja jestem pośrodku. Spalanie opieram na zbliżonym do prawdy przeliczeniu, wg. tankowania pod korek, co zwykle zwiększa wskazania komputera do 5%, zależnie od ilości krótkich dystansów. Moje 5,7 to spalanie mieszane w aucie z przebiegiem 5 tys. km (dojazdy do pracy 20km w jedną stronę, raczej wolna trasa z elementami miasta, do sklepu czy marketu i rzadko na działkę 25km - czyli gdzie potrzeba). 6,3 spalał na początku, prze podobnym zastosowaniu. Oba wskazania z jazdą nastawioną na eko - drajwing i bez zbytniego obciążenia, zróżnicowanie. 6l./100km (przy przebiegu auta 2 tys.km) spalił na trasie do Chorwacji (przez Czechy i Austrię) przy prędkościach 140km/h głównie na tempomacie, 85-90% autostrady bez korków, ale auto z pełnym obciążeniem, 5 osobami i bagażnikiem "ubitym na twardo", (czyli bez próżni, nie walizeczki a ostre upychanie do poziomu rolety, nie wiem ile wagowo, ale całe 605 litrów); jazda w czołówce majnstrimu, ale bez butowania "ile mu fabryka dała" czyli ponad 200. Auto z rozsądnym silnikiem, trzecim z czterech benzyn, a dzięki temu też z wielowahaczem z tyłu za 3 tys. zł więcej niż 1,2 105KM (który też sobie nieźle radzi, nie jest zły) i jest w wersji HighLine. W moim wypadku nie było już sensu kupowania wersji 140KM, bo nie wykorzystuję tej którą mam, dopłacania kolejnych 3 tysięcy i możliwości dopłaty kolejnych 3 tysięcy za system odłączania 2 cylindrów. Polecam, jako prawdziwa alternatywa dla silników wysokoprężnych, które mają DPF-y i niezbyt nadają się do jazdy na krótkich trasach, przy dużej dopłacie. Dodam, że czasem wracając z pracy wieczorem spalanie na odcinku ww. 20km mam na komputerze 4,7 i nie jest to żadnym osiągnięciem, bo to wolna droga, poza tym dochodzą jazdy krótkie i stąd wzrasta średnia, którą podałem. Jadąc nad nasze morze w miarę przepisowo, bez brawury i drogami drugiej kategorii spokojnie można się znaleźć bliżej piątki niż szóstki. Polecam.
5,7
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 122KM 90kW
Spalanie jest bardzo przyjemne, a silnik bardzo dynamiczny i wystarczający jeśli chodzi o kombi. Średnie długodystansowe spalanie w cyklu mieszanym to 5,9-6,0 l/100km, a po mieście 7 litrów to praktycznie maksimum. Na autostradzie najlepiej utrzymywać prędkość ok. 130-140 km/h -wtedy średnie spalanie jest najniższe - ok. 5,5 l, a przy jednostajnej jeździe w granicach 90 km/h spada poniżej 5 litrów na 100 km.

Zalety

+ Układ jezdny + Ergonomia + Wyciszenie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Golf