Szukaj

Volkswagen Golf V Hatchback 1.4 TSI 140KM 2007 VW Golf 1.4 TSI, Salon Polska, Klima, Parktronic

18 999 PLN
Volkswagen
Golf
2007
benzynowy
140 KM
+48
Łódź (woj. łódzkie)
Rocznik 2007
Przebieg 148 672 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 1 390 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, CD, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

VW Golf 1.4 TSI, Salon Polska, Klima, Parktronic

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
208 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,8 s
Średnie spalanie
7,0 l/100 km
Długość
4 204 mm
Szerokość
1 759 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
5,7
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.4 TSI 140KM 103kW
Zużycie paliwa przy tej mocy - rewelacja . srednia na moim komputerze to 6,4 litra na 100. Nie jeżdże non stop 140 ale też nie jesetm "żółwiem". Czasem lubię przycisnąć pod 6 tys obrotów, zwłaszcza przy ruszaniu (2 , 3 bieg) Miasto u mnie to ok. 20% całości. Przy umiejętnej nodze mozna tym autem dobrze oszczędzać i mieć swiadomość 140 KM pod maską kiedy są potrzebne. Paliwo 95. Przeglądy - po 15 tys - 650 złotych - trochę drogo - na razie nie narzekam. Naprawy - na razie brak. Serwisy to totalna porazka - lepiej nie mysleć co będzie gdy taki silniczek zacznie szwankować. W serwisach wszystkich marek jest całkowity brak ludzi kompetentnych. Jak są, to są to rodzynki na wagę złota i zaraz ich nie będzie!!! Wszyscy mądrzy ludzie w tej branzy są chyba za granicą. Wiem co mówie, bo znam od podszewki autoryzowane serwisy VW, Skody, Fiata.
6,7
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.4 TSI 140KM 103kW
Jeżdżę zazwyczaj oszczędnie ale szybko. Trzymam się obrotów zazwyczaj ok 2tys na silniku że względu na wrażliwość kompresora i słabych Panewek nie obciążeń zbyt mocno silnika gdy nie potrzebuje. Leje olej Total long life 5w30 I wymieniam częściej niż zaleca producent. Naprawy są droższe niż dobry olej wymieniany częściej. Przełożenie w skrzyni są stosunkowo niskie, na 6 biegu przy 2 tys obr mam ok 82km/h.
8,0
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.4 TSI 140KM 103kW
Zależnie od pory roku i jazdy, zima felgi 15 (niższe spalanie, dużo za to chodzi nim ruszy w trasę aby się nagrzało przyjemnie), lato felgi 18 ( nie oszczędzana klima bo po to przecież jest, ciężka noga na dobrej nawierzchni o co jednak ciężko w Pl! więc sporadycznie ciężka noga- spalanie miasto, trochę za miasto potrafi przekroczyć 10 l.).

Zalety

+ Układ jezdny + Całokształt + Silnik

Wady

- Stosunek jakość/cena - Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Golf