Szukaj

Volkswagen Golf VI Hatchback 5d 1.4 80KM 2010 VW Golf 1.4 16V, Klima, Klimatronic, Parktronic

21 999 PLN
Volkswagen
Golf
2010
benzynowy
80 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2010
Przebieg 130 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 80 KM
Pojemność silnika 1 390 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Niebieski
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, CD, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

VW Golf 1.4 16V, Klima, Klimatronic, Parktronic

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
172 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
13,9 s
Średnie spalanie
6,4 l/100 km
Długość
4 199 mm
Szerokość
1 779 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
6,8
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.4 80KM 59kW
Przy spokojnej jeździe można ekonomicznie dojechać do celu. Mało skomplikowany silnik dla mniej wymagającego kierowcy. Dobrze zestopniowana skrzynia biegów. Na 5 biegu przy 2500obr/min jedziemy równe 100km/h. Kiedy trzeba rozsądnie wyprzedzić niestety redukcja do 4 lub nawet 3. Na 5 biegu trzeba mieć naprawdę długą pustą prostą ;-) Reasumując przy dość dynamicznej jeździe: Autostrada prędkości 130 - 170 średnio zmieści się w 7,5L Miasto średnio zakorkowane potrafi dobić do 8.5L Trasa z mniejszymi miejscowościami po drodze i prędkości do 100km/h można przejechać na 5,5L paliwa.
6,5
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.4 80KM 59kW
niewielki ale bardzo elastyczny silnik (1,4 80KM) nie brakuje mocy w mieście, na trasie nie obciążony radzi sobie bardzo przyzwoicie, po załadowaniu 5 osób i bagażu przeciętna mobilność. bardzo solidnie wykonane wnętrze, ciche nic nie trzeszczy, nie piszczy, dobre wyciszenie jak z auta wyższej klasy. zawieszenie twarde sprężyste daje dużą kontrolę nad kierunkiem jazdy w zakrętach. za niewielkie pieniądze można zamówić bardzo bogate wyposażenie (łącznie z park-asist, samoczynne parkowanie 600zł) podsumowując, fajne autko rozsądne pieniądze bardzo fajna jazda
6,5
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.4 80KM 59kW
Silnik ekonomiczny, przy zachowaniu zdrowego rozsądku, hamowania silnikiem oraz płynnej jazdy do max 90km/h bez problemu udało się osiągnąć spalanie 5 L / 100km. Silnik żwawy w górnym zakresie obrotów

Zalety

+ Ergonomia + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Silnik - Widoczność - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Golf